چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت بیمه کوثر با طراحی پوشش جدیدی در کشور موفق به کسب "مجوز انحصاری" صدور بیمه نامه حامی ازسوی بیمه  مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیرعامل بیمه کوثر؛ این پوشش در راستای اصل حمایت از حقوق شهروندی برای نخستین بار در ایران به وجود آمده است.

مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این بیمه نامه به منظور پیشگیری از وقوع مشکل های حقوقی و نیز حمایت از آحاد جامعه در زمینه حل  وفصل مسایل حقوقی طراحی شده است، افزود: اقشار مختلف جامعه با پرداخت هزینه ای اندک می توانند از تمامی خدمات تحت پوشش این بیمه نامه بهره مند شوند.

وی گسترش فرهنگ مراجعه به متخصص در امور حقوقی در سراسر کشور را ازجمله اهداف صدور این بیمه نامه برشمرد و خاطرنشان کرد: با بهره مندی از شبکه گسترده حقوقی و وکلای متخصص و مجرب بستر مناسب برای خدمت رسانی به بیمه شدگان را فراهم کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ضمن دعوت از فعالان صنعت بیمه در بخش کارگزاری و فروش و نیز موسسه ها و نهادهای حقوقی علاقه مند به همکاری در این پروژه ملی، گفت: امیدواریم با خدمت رسانی مناسب به بیمه شدگان بتوانیم سهم کوچکی در حل مشکل های قضایی جامعه و ارتقای کیفیت رفاهی و معیشتی بیمه گذاران خود داشته و شاهد تحولی نو در صنعت بیمه کشور باشیم.

وی در پایان از مدیرکل حقوقی و دفتر برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی و نیز مدیر بیمه های حامی شرکت به منظور همکاری، ارایه رهنمودهای ارزشمند و تلاش های مستمر قدردانی کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AoYvkXS3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه