پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
بکهام: به ماندن رأی می‌دهم

کاپیتان سابق تیم فوتبال انگلیس مخالف خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست

8 سال پیش ( 1395/4/3 )
پدیدآورنده : آزاده اتحاد  

دیوید بکهام اعلام کرده به ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا رأی می‌دهد. او می‌گوید می‌خواهد فرزندانش در کنار بقیه دنیا و نه تنها، با مشکلات دنیا مواجه شوند. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس می‌گوید: بهترین سال‌های کاری‌ خود را در منچستر یونایتد با بازیکنان بریتانیایی بزرگی مثل رایان گیگز، نیکی بات و برادران نوایل گذرانده اما آنها با وجود «یک دروازه‌بان هلندی، پیتر اشمیکل، روین کین ایرلندی و اریک کانتونای فرانسوی تیم بهتر و موفق‌تری را به وجود آوردند.»

کاپیتان سابق تیم فوتبال انگلیس مخالف خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست

بکهام می‌گوید تجربه بازی‌های بین‌المللی هم درکی از فرهنگ‌های اروپایی به او داده است. او در بیانیه‌ای که روی کمپین «بمانیم قوی‌تریم» فیس‌بوک منتشر کرد، گفت: «من تجربه زندگی و بازی در مادرید، میلان و پاریس را هم به همراه هم‌تیمی‌هایی از سرتاسر اروپا و دنیا داشته‌ام. آن شهرهای باشکوه اروپایی و هواداران احساساتی‌شان من و خانواده‌ام را پذیرفتند و فرصت لذت بردن از فرهنگ و مردم منحصربه‌فرد و تاثیرگذار خود را در اختیار ما گذاشتند. ما در یک دنیای پر جنب و جوش و متصل به هم زندگی می‌کنیم که در آن همه در کنار هم قدرتمند خواهیم بود. برای فرزندان ما و فرزندان آنها، ما باید با هم و نه به تنهایی با مشکلات دنیا مواجه شویم. به همین خاطر من به ماندن رأی می‌دهم.»

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ به‌ظاهر نزدیک به 20 سال پیش ویکتوریا بکهام، همسر دیوید بکهام در مصاحبه‌ای با اسپکتیتور اتحادیه اروپا را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد. او در سال 96 میلادی به خبرنگار نشریه اسپکتیتور گفت: «این یک حقه وحشتناک است که بر سر مردم بریتانیا پیاده کرده‌اند. بروکرات‌های اتحادیه اروپا دارند ذره ذره فردیت و هویت ملی را از بین می‌برند. بگذارید یک مثال برایتان بزنم؛ این پاسپورت‌های جدید حال آدم را به‌هم می‌زنند، توهین به بریتانیاست. ما باید فردیت ملی خود را حفظ کنیم.»

آن موقع کمپین‌ رسانه اجتماعی «ترک اتحادیه» یک گروه غیر‌رسمی خواهان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که یک بانک بریتانیایی آن را راه انداخته بود، از دیدگاه‌های خانم بکهام استفاده کرد. 

روز سه‌شنبه ویکتوریا بکهام موضع خود را مشخص کرد و گفت که از همسرش حمایت می‌کند. او گفت به همسرش افتخار می‌کند و کمپین «ترک اتحادیه اروپا» را به خاطر استفاده از دیدگاه‌های کهنه او محکوم کرد.

او در صفحه اینستاگرام خود، در کنار لوگوی Stroneger in (یا همان کمپین «بمانیم قوی‌تریم») نوشت: «در پاسخ به کمپین ترک اتحادیه که 29 سال پیش از حرف‌های من سوء‌استفاده کردند باید بگویم که نظرات من هیچ ارتباطی با این همه‌پرسی نداشت. من به کشورم باور دارم و آینده‌ای را برای فرزندانم می‌خواهم که در آن ما در کنار هم قوی‌تر خواهیم بود و از کمپین ماندن در اتحادیه حمایت می‌کنم.»

بوریس جانسون، شهردار سابق لندن و یکی از رهبران کمپین ترک اتحادیه اروپا به دنبال صحبت‌های دیوید بکهام اعلام کرد که طرف آنها هم حمایت برخی از ستاره‌های سابق فوتبال انگلیس را دارد. او در گفت‌وگو با رادیو ال‌بی‌سی گفت کمپین ترک اتحادیه حمایت سول کمپل و جان بارنز را دارد.

کمبل، مدافع سابق تیم فوتبال انگلیس در ماه آوریل اعلام کرد که ترک اتحادیه اروپا امکان پرورش و تقویت استعدادهای بومی فوتبال را برای بریتانیا بیشتر می‌کند. او گفت: «ما با ایجاد این تغییرات می‌توانیم کنترل بازی مورد علاقه‌مان را دوباره به دست بگیریم. لیگ برتر دیگر کم‌کم دارد به روی همه باز می‌شود، در کنار ستاره‌های فوتبال ما شاهد تیم‌هایی هستیم که پر از بازیکن‌های متوسط خارجی هستند، به‌خصوص از اروپا. خب این فرصت‌های استعداد جوان انگلیسی و بریتانیایی را محدود می‌کند، به خاطر قوانین آزاد جابه‌جایی اتحادیه اروپا، تقریباً امکان اینکه ما بتوانیم کنترل اوضاع را به درستی در دست بگیریم، وجود ندارد.»

اما روز دوشنبه، ریچارد اسکیودمور، مدیر اجرای لیگ برتر انگلیس از کمپین ماندن در اتحادیه اروپا حمایت کرد و از حمایت هر 20 باشگاه لیگ برتر از کمپین ماندن خبر داد.

منبع : گاردین
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q0JZ3HfI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه