چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

پروژه تله‌کابین ارومیه نیازمند سرمایه‌گذار است

8 سال پیش ( 1394/8/15 )
 

عضو شورای شهر ارومیه گفت: پروژه تله‌کابین ارومیه و طرح‌های مشابه آن از جمله شهربازی بزرگ ارومیه و پروژه‌های روبنایی شهر نیازمند سرمایه‌گذار است. میرعلی محمدی اظهار داشت: تله‌کابین یکی از موضوعات مهم گردشگری در ارومیه محسوب می‌شود و یکی از سیاست‌های مهم شورای اسلامی ارومیه در ارتباط با توسعه سرمایه‌گذاری و گردشگری در ارومیه گسترش زیرساخت‌های شهری، زیربنایی و روبنایی است.

به گزارش تسنیم، وی بیان کرد: پروژه تله‌کابین ارومیه و طرح‌های مشابه آن از جمله شهربازی بزرگ ارومیه و پروژه‌های رو بنایی که نیازمند سرمایه‌گذاری برای عملیاتی شدن هستند، از اولویت‌های مهم شهرداری ارومیه است که متاسفانه به سبب انتخاب طرح با طول 12 کیلومتر که بسیار زیاد است و معارضات و هزینه بالای آن امکان عملیات اجرایی تاکنون میسر نشده است.

telecabin

محمدی افزود: برای عملیاتی شدن این پروژه پیشنهاد بر این است که طول تله‌کابین از 12 کیلومتر به حدود 2 تا 2.5 کیلومتر تقلیل یابد و اینکه مذاکرات با معاونت اقتصاد و سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه در این مورد در حال انجام است که امیدواریم پس از عقد قرارداد جدید با سرمایه‌گذار، عملیات اجرایی طرح از نو آغاز شود. وی بیان کرد: از مشکلات دیگر پروژه تله‌کابین، تقاطع مسیر انتخابی با سیستم انتقال برق است که امیدواریم با جابه‌جایی طرح تله‌کابین این مانع نیز برطرف شود. عضو شورای شهر ارومیه گفت: این عملیات تا رفع معارض و رکود بازار فعلی و تامین مالی سرمایه‌گذار به حالت تعلیق و مسکوت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EMGAS2hz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه