پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیین پرداخت خسارت ناشی از حمله پلنگ ایرانی به احشام و روستاییان استان های مازندران، گیلان، ایلام و یزد و همچنین آسیب های وارده به پلنگ ایرانی در تاریخ 17 آذر ماه  سال جاری، به میزبانی محیط زیست استان مازندران در شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، در این مراسم که با حضور تیموری، مدیر کل محترم حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست، مجابی، معاون محترم توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، جلودار، استاندار محترم مازندران، منصورکیایی، مدیر محترم اداره کل محیط زیست مازندران و مهندس صفدری، مدیرعامل بیمه "ما" و هیات همراه و مرادی، مدیر کل بانک ملت استان برگزار شد و خسارات وارده به احشام روستاییان شهرهای استان مازندران پرداخت شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، تیموری با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان، صندوق ملی محیط زیست و شرکت سهامی بیمه "ما" افزود: پرداخت ها از سوی بیمه "ما" در این دوره مربوط به 54 مورد خسارت وارد شده به افراد حقیقی از 4 استان مازندران، گیلان، ایلام و یزد و همچنین جبران بخشی از خسارت وارد شده به دلیل تلف شدن دو قلاده پلنگ در استان مازندران است.

در ادامه صفدری، مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با بیان اینکه به وجود روستاییان و دامداران افتخار می کنیم، اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگذاران مردم در تلاش هستیم تا زحمات شبانه روزی دامدران هدر نرود و در همین راستا از نسل پلنگ ایرانی که نماد افتخار محیط زیستی کشور است حراست کنیم. در تلاش هستیم تا به عنوان ایرانی دین خود را به محیط زیست جمهوری اسلامی ادا کنیم.

وی وظیفه ی صنعت بیمه را ایجاد اطمینان در بین مردم دانست و تصریح کرد: در همه ی شرکت های بیمه، با قبول ریسک و مخاطرات موجود، احساس امنیت و اطمینان مردم تضمین می شود.

صفدری تاکید کرد: در همه جای دنیا یکی از حلقه های توسعه، بیمه است یعنی بیمه یکی از عوامل توسعه هر کشوری است که بحمدالله در کشورمان توسعه و گسترش فرهنگ بیمه و خرید بیمه نامه در حال رشد و افزایش است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZhusCORG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه