شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محدودیت‌های منابع اعتباری دولت قدری کار توسعه فرودگاه امام‌خمینی(ره) را با مشکل مواجه کرده اعلام کرد: در صورت رفع شدن این مشکلات می‌توان این فرودگاه را با سرعتی بیشتر تکمیل کرد. به گزارش ایسنا، اصغر فخریه کاشان با اشاره به افزایش امیدها برای ورود سرمایه‌های جدید به فرودگاه امام‌خمینی(ره) پس از لغو تحریم‌ها اظهار کرد: در‌صورتی‌که کنار رفتن تحریم‌ها با افزایش ورود سرمایه‌های داخلی و خارجی به این عرصه همراه شود می‌توان انتظار داشت طرح‌های توسعه‌محور در فرودگاه امام‌خمینی(ره) در آینده‌ای نزدیک به پایان برسد.

وی درباره زمان‌بندی احتمالی پایان پروژه‌های فعلی در فرودگاه امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: اگر منابع اعتباری تکمیل شده و دست دولت برای سرمایه‌گذاری‌های جدید باز شود می‌توان امید داشت که ظرف پنج سال آینده بخش قابل توجهی از طرح‌های توسعه‌ای این فرودگاه به پایان برسد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه‌ای که فرودگاه امام‌خمینی(ره) از نظر داخلی و بین‌المللی دارد و البته می‌تواند در سال‌های آینده بخشی از بار سفرها در فرودگاه مهرآباد را به دوش بکشد، قطعا طرح توسعه آن بسیار مهم بوده و غیرقابل چشم‌پوشی خواهد بود.

فخریه کاشان با اشاره به نهایی شدن طرح ساخت و تکمیل باند دوم فرودگاه امام‌خمینی(ره) در آینده نزدیک اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که این باند در افزایش ظرفیت هوانوردی فرودگاه امام‌خمینی(ره) دارد، در برنامه‌های ما جایگاه ویژه‌ای داشته و با توجه به بودجه‌ای که در روزهای گذشته برای آن در نظر گرفته شده با سرعت بیشتری فرآیند تکمیل را طی می‌کند. وی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه یافتن طرح توسعه این باند در ماه‌های آینده امیدواریم زمان بهره‌برداری از آن در اواسط سال آینده نهایی شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VpZUdmw5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه