نایک در پیش نمایش بهاره خود در منهتن از ورزشکاران زن بهعنوان مدل پوشاک خود استفاده کرد. به گزارش مارکتینگ نیوز، نمایش پرزرق و برق اخیر پوشاک زنانه نایک در منهتن حاکی از موفقیت برخی از استراتژیهای بازاریابی خلاق این شرکت است. پیشنمایش پوشاک بهاره نایک با همکاری یک طراح برزیلی شاهکاری از نایک در منهتن بود که ورزشکاران زن معروفی بهعنوان مدل محصولات این برند را به نمایش گذاشتند.
در میان 27 مدل ورزشی نایک؛ اسکایلر دیگینز ستاره بسکتبال، پائولا رادکلیف رکورددار دوی ماراتن زنان و مارلن اسپارزا بوکسور مطرح جهان دیده میشدند. در حال حاضر درآمد نایک از بازار پوشاک زنانه 5 میلیارد دلار در سال است. این شرکت قصد دارد فروش پوشاک زنانه خود را تا 4 سال آینده 40 درصد افزایش دهد. مارک پارکر، مدیرعامل نایک میگوید: «الآن بهترین زمان برای فروش است.»
به نظر میرسد حرکت نایک برای افزایش فروش در بازار زنان با هدف رقابت مستقیم با Under Armour باشد. Under Armour در برآوردن نیازهای مصرفکنندگان زن عملکرد موفقی داشته است و روی زنان کارمند و همچنین زنانی که درگیر ورزش و فعالیتهایی مانند یوگا و پیلاتز نیستند، متمرکز شده است.