شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: برای حل مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تلاش زیادی شده اما این صنعت و شرکت‌های مشابه به دلیل اجرای ناصحیح سیاست های اصل 44 آسیب دیده‌اند زیرا برخی کارخانجات را به‌عنوان رددیون در اختیار بانک‌ها گذاشتند و اختیار آنها را از وزارت صنعت گرفتند و به وزارتخانه‌ای سپردند که تخصص لازم را نداشت.  به گزارش ایسنا، سیدرضا نوروززاده، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در مراسم پنجاه و چهارمین دوره تولید شکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در خوزستان با اشاره به اینکه تا پیش از سال 1392 ایدرو نمی‌توانست کمکی به کارخانجات مشابه کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه کند، افزود: اگرچه به موجب قانون نمی‌توانیم به این شرکت‌ها کمک کنیم اما امیدواریم به یاری قانون‌گذاران، بتوانیم موانع را از سر راه برداریم.
نوروز‌زاده تصریح کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طبق اساسنامه و قانون تاسیس خود، نوسازی و گسترش صنایع را بر عهده دارد اما یک‌سری حواشی بر این قانون بسته شده بود که اجازه کار به سازمان گسترش نمی‌داد. از نمایندگان مجلس خواستیم و اکنون در دستور کار است که سازمان گسترش به اساسنامه خود بازگردد و آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم و مشکلات را برطرف کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: امیدواریم به کمک مدیریت شرکت و مسئولان استان، بستر لازم برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این محیط فراهم شود که این امر، اگرچه دشوار است اما غیرممکن نیست.
وی ابراز امیدواری کرد این واحد صنعتی فرسوده که 54 سال از عمر آن می‌گذرد، جایگزین شود و یادآور شد: هر کارخانه سه بخش دارد، سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نیروی انسانی. آنچه باعث می‌شود سرمایه‌ها درست استفاده شوند، نیروی انسانی است. البته شما کارکنان خوب کار کرده‌اید و نشان می‌دهد که قدر ماشین‌ها را می‌دانید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vwtKY6r0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه