چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قرارداد همکاری‌های فنی و مهندسی بین شرکت ایرانی صانیر و شرکت اسپانیایی بستر (BESTER) به منظور طراحی و تولید تجهیزات و سیستم‌های انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر عصر دوشنبه به امضا رسید. براساس این قرارداد که به امضای بهمن صالحی، مدیرعامل شرکت صانیر، آنتنیو سانچز، مدیر ارشد اجرایی شرکت بستر و پویان جهانگیری، مدیر دفتر صانیر بین‌الملل رسیده، دو شرکت به مدت 18 ماه، در زمینه طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تجهیزات و سیستم‌های جدید انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر در پروژه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی همکاری کنند.

شرکت بستر هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان پروژه‌های مختلفی را اجرا می‌کند و از این پس به‌عنوان مشاور و سرمایه‌گذار شرکت صانیر در پروژه‌های برقی و تولید انرژی‌های نو با صانیر همکاری خواهد کرد. با امضای این قرارداد تکنولوژی تولید انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر به این شرکت ایرانی منتقل می‌شود تا صانیر در اجرای پروژه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بتواند از این تکنولوژی‌‌های پیشرفته استفاده کند.

در مراسم امضای قراداد همکاری، مدیر ارشد اجرایی شرکت بستر ایران را کشوری مناسب برای سرمایه‌گذاری و فعالیت شرکت‌های اسپانیایی توصیف کرد. آنتونیو ماکیاس سانچز افزود: این شرکت در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر به اجرای پروژه‌ها به‌صورت پیمانکاری و مقاطعه‌کاری می‌پردازد و استراتژی آن تمرکز روی انرژی‌های نو در جهان است. وی گفت: در این راستا شرکت بستر مایل است با انعقاد قرارداد در کشورهای مختلف جهان از توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت ایرانی صانیر بهره‌برداری کند.

سانچز ادامه داد: پروژه‌هایی که این کشور در حال اجرای آنهاست در کشورهای مختلفی همچون شیلی، پرو، مکزیک، آفریقای شمالی، مرکزی و آفریقای جنوبی، همچنین برخی کشورهای اروپایی، روسیه و برخی همسایگان ایران است. مدیر ارشد اجرایی شرکت اسپانیایی بستر استراتژی کنونی این شرکت را حضور در بازارهای خاورمیانه و بازار ایران اعلام کرد و گفت: مجموع پروژه‌های در دست اجرا و اقدام این شرکت به ارزش 770 میلیون یورو است.

سانچز افزود: شرکت بستر به همراه صانیر می‌توانند مکمل‌های خوبی در اجرای پروژه‌های مشترک باشند. به‌طور نمونه این شرکت می‌تواند در اجرای پروژه‌های نیروگاهی مواردی همچون اجرای خطوط انتقال برق و شبکه‌های توزیع را به صانیر واگذار کند و در این زمینه حضور در پروژه‌های کشورهای مکزیک یا شیلی را به صانیر پیشنهاد کند. مدیرعامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات آب و برق ایران (صانیر) هم در این نشست از قابلیت ایران برای تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه سخن گفت. بهمن صالحی با اشاره به امضای قرارداد با اسپانیا، افزود: کشورهای اروپایی در برخی حوزه‌های ریسکی منطقه خاورمیانه یا آفریقایی به‌تنهایی حوصله حضور ندارند و براین اساس، به‌صورت مشارکتی در پروژه‌های این کشورها حضور می‌یابند. وی اضافه کرد: با امضای تفاهم‌نامه بین ایران و اسپانیا، انتظار می‌رود معادل 250میلیون دلار ارز وارد کشور شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OWEielZs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه