شرکت لبنی کاله به مناسبت بازگشایی مدارس آگهی تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. این شرکت چندوقتی است در این شبکه فعالیت گستردهای دارد. به طوری که صفحهای را به نام خود طراحی کرده و هر روز تصویری از محصولات قدیمی و جدید خود را در آن به نمایش میگذارد. این شرکت از این طریق با نسل تازه محصولات خود نیز ارتباط خوبی برقرار کرده و بازخورد مستقیم مشتریان خود را دریافت میکند.
مشتریانی که مستقیما و بدون واسطه با دیدن این تصاویر پیام خود را به این شرکت میرسانند. البته این مسئله خاص کاله نیست و بسیاری از شرکتهای دیگر نیز به سراغ شبکههای اجتماعی پرمخاطب رفتهاند. در این راستا این شرکت به مناسبت ماه مهر تصویری را به اشتراک گذاشته و در آن از المانهای خاص این روزها استفاده کرده است.
طراح در این آگهی تبلیغاتی از تصویر پسربچهای استفاده کرده که با عینکی که به چشم زده، مخاطب را به یاد شخصیت هری پاتر میاندازد. در پس زمینه آگهی، تخته سیاهی با گچ قرار گرفته که یادآور روزهای مدرسه است. علاوه بر این تصاویر طراح از شیرهای طعمدار این شرکت نیز برای تکمیل طراحی خود استفاده کرده است.
شیرهایی که مشتریان این روزها با احتیاط بیشتری به سراغ آنها میروند و در خوردن آنها مراقب سلامتی خود و فرزندانشان هستند.
به نظر میرسد این شرکت به منظور از بین بردن شبهههای پیش آمده از شیرهای خود در تصویر آگهی مناسبتی استفاده کرده است. این شرکت استفاده خوبی از این مناسبت به منظور تشویق کودکان به خوردن شیرهای طعمدار خود کرده است.