پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با رشد فزاینده رقابت میان شرکت‌ها، بسیاری از شرکت‌ها و برندهای مطرح دنیا دست به تبلیغات فیزیکی عظیم‌الجثه می‌زنند تا توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. این غول‌های تبلیغاتی از فواصل دور دیده می‌شوند و نسبت به سایر رسانه‌های محیطی، طیف بیشتری از مخاطبان را درگیر می‌کنند. در این گزارش چند نمونه از تبلیغات عظیم و جذاب برندهای بزرگ دنیا را بررسی می‌کنیم. 

تبلیغ نوکیا در بزرگ‌ترین تابلوی راهنمایی دنیا 

نوکیا برای اینکه هرچه بیشتر توجه مخاطبان را به محصولاتش جلب کند، نام خود را در کنار بزرگ‌ترین تابلوی راهنمای دنیا در نزدیکی پل لندن با ارتفاع 50 متر از سطح زمین قرار داده است. این تابلوی راهنما به مردم کمک می‌کند تا به محل مورد نظرشان برسند، ضمن اینکه نوکیا را هم به یاد آنها می‌آورد. 

***

سازمان QUITPLAN کمر سیگار را شکست! 

سازمان QUITPLAN.com به منظور نشان دادن آمادگی خود برای کمک به آن دسته از افراد سیگاری که مهیای ترک سیگار هستند، از یک ماکت سیگار بزرگ رونمایی کرده است. این ماکت به بیننده این حس را تداعی می‌کند که با به‌کارگیری خدمات ترک دخانیات این شرکت، کمر سیگار را می‌شکنید! این شرکت که در آمریکا واقع است به صد هزار نفر از مردم خدمات مشاوره حرفه‌ای ترک سیگار می‌دهد. 

***

یک قطعه لگو روی آسمان! 

شرکت لگو به کمک یک تاور کرین، قطعه عظیمی از اسباب‌بازی لگو را به‌صورت معلق از آسمان آویزان کرد. در انتهای این دستگاه نیز لوگوی بزرگ این شرکت به چشم می‌خورد. 

***

شکلاتی به بزرگی کامیون

شکلات مارس در تبلیغ جالب خود، تصویر و نام برند شکلات خود را روی کامیون تعبیه کرد. شعارش هم شکلاتی به بزرگی کامیون برای جنگ با گرسنگی دنیا بود. 

***

عظیم‌ترین بیلبورد دنیا برای تبلیغ گوشی ال‌جی 

همه می‌دانیم که استفاده از بیلبورد یکی از عادی‌ترین و مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغات مخصوصا برای محصولاتی است که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند یا در رقابت با برندهای معتبر دیگر هستند. حال تصور کنید بیلبوردی ببینید که طول آن دو برابر طول یک زمین فوتبال باشد! بیلبورد نصب شده به طول ۲۴۰ متر و ارتفاع ۱۲ متر در کنار جاده قرار گرفته است و محدوده نصب آن در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع می‌رسد. شرکت ال‌جی امیدوار است که این بیلبورد بتواند در حدود ۲۵ میلیون دلار افزایش فروش را در این محصول در طول ۱۲ ماه آینده برای این شرکت ایجاد کند و البته این بیلبورد پس از کمپین تبلیغاتی LG G3 همچنان در اختیار ال‌جی باقی خواهد ماند و محصولات دیگر این شرکت مانند لوازم منزل و آشپزخانه و صد البته محصولات دیگر بخش LG Mobile که در آینده رونمایی خواهند شد در این مسیر در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. 

***

بالن بسکتبالی تیمی در NBA

تیم بسکتبال سونی سیکسرز که در لیگ حرفه‌ای آمریکا است، در اقدامی برای تبلیغ باشگاه خود از یک بالن غول‌پیکر تبلیغاتی به شکل توپ بسکتبال که لوگوی این تیم روی آن وجود داشت، استفاده کرد. 

***

کوکا‌کولا، این بار در بیابان‌های شیلی 

کوکاکولا صاحب بزرگ‌ترین ماکت لوگوی دنیاست. بیابانی در شیلی با نقش لوگوی این کارخانه نوشابه‌سازی بزرگ‌ترین لوگوی جهان را در خود جای داده است. بلندی این لوگو 50 متر و عرض آن 120 متر است. 

***

بیلبورد 24 میلیون پیکسلی گوگل 

گوگل در یکی از پرترافیک‌ترین مناطق تبلیغاتی جهان، میدان تایمز، بیلبوردی را نصب کرده که به اندازه یک بلوک خیابانی طول و بیش از 24 میلیون پیکسل دارد. نمایشگر میتسوبیشی الکتریک، تمام فضای بین دو خیابان ۴۵ و ۴۶ منطقه Broadway را اشغال کرده است. رزولوشن حقیقی آن ۲۳۶۸ در ۱۰۰۴۸ پیکسل برآورد شده و ۲۳ متر بلندی و نزدیک به ۱۰۰ متر درازا دارد. گفته شده تا پایان ژانویه ۲۰۱۵، این بیلبورد در اختیار کامل گوگل خواهد بود. کاربران با ورود به منطقه‌ای که این بیلبورد در آن قرار گرفته می‌توانند خود را با سرگرمی‌های جالبی که در نظر گرفته شده مشغول کنند. برای مثال با اپلیکیشن مخصوصی که روی تبلت‌ها قرار گرفته، خودشان را شبیه به یک ربات اندروید می‌کنند و منتظر می‌مانند تا این شخصیت روی بیلبورد به نمایش در آید. 

***

لوگوی KFC قابل مشاهده با گوگل‌ارت 

چند سال پیش KFC در اقدامی جالب طرح نمایش بزرگ‌ترین لوگو در بیابان‌های نوادا را آغاز و چنین ادعا کرد که این بزرگ‌ترین لوگو و نخستین لوگوی قابل مشاهده از فضاست. این لوگو در بیابان و با استفاده از 65 هزار کاشی و در مدت شش روز ساخته شده است. 

***

ماکت غول‌پیکر کوکا‌کولا در فیلیپین 

در سال 2012، تیم تبلیغات شرکت کوکا‌کولا تبلیغات عظیمی را در فیلیپین به مناسبت صدمین سالگرد شرکت ساماندهی کرد. آنها در شهر تاگبیلاریان یک قوطی غول‌پیکر محصولات کوکا‌کولا را نصب کردند. 

***

تبلیغ ژیلت با نقاشی فدرر

ژیلت که پیش از این نیز از چهره‌های مطرح ورزش مانند دیوید بکام در تبلیغات خود بهره برده بود، در اقدامی دیگر به سراغ چهره مشهور ورزش تنیس رفت و نقاشی غول‌پیکری از او به نمایش گذاشت. این نقاشی که در بریتانیا کشیده شده، راجر فدرر، قهرمان تنیس دنیا را نشان می‌دهد که از ریش‌تراش ژیلت استفاده می‌کند. 

***

ماز DHL

شرکت پستی DHL در یک بیلبورد عظیم سه بعدی، یک توپ کوچک قرمز رنگ را از طریق کوتاه‌ترین مسیر از نقطه A به B می‌رساند. پس از اینکه توپ مورد نظر سفرش را به اتمام رسانید از طریق یک تسمه نقاله مخفی که در عقب بیلبورد تعبیه شده دوباره به نقطه ابتدایی بازگردانده شده و سفری دیگر را آغاز می‌کند. دوباره و دوباره، آری! و همیشه راه صحیح. 

***

سیب‌زمینی یا خط عابر پیاده؟! 

شرکت مک‌دونالد در اقدامی جالب نمای یکی از محصولات خود یعنی سیب‌زمینی سرخ‌کرده را کف خیابان کشید. نکته جالب توجه در این تبلیغ استفاده از سیب‌زمینی‌های عمودی شکل است که به جای خط عابر پیاده استفاده می‌شود. 

***

شرکت هواپیمایی سوییس‌ایر

آگهی تبلیغی شرکت هواپیمایی سوییس در فرودگاه مونیخ آلمان جزو بزرگ‌ترین آگهی‌های تبلیغاتی است که آماده‌سازی آن چهار ماه به طول انجامید. در این تبلیغ، تصویر یک هواپیما و پرچم سوییس در یک زمین چمن طراحی شده است. به‌گونه‌ای که با زدن چمن‌های زمین اطراف این تصویر به‌دست آمده که از ارتفاع قابل مشاهده است. آدرس سایت این شرکت هواپیمایی هم در زیر تصویر هواپیما به‌صورت چمن‌های زده شده قابل تشخیص است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z3rMgbTF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه