جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نگرانی از آینده کسب‌و‌کار

8 سال پیش ( 1394/9/7 )
 

پرسش: مدیر یک شرکت خصوصی هستم که اوضاع کسب‌و‌کارم چندان خوب نیست و سطح فروش شرکتم کاهش پیدا کرده است. با اینکه به دلیل توانمندی‌های مالی شرکت هیچ‌گونه دیرکردی در پرداخت به کارمندانم اتفاق نیفتاده، همین کاهش فروش موجب نگرانی کارمندان از آینده شغلی‌شان شده و به دلسردی آنها انجامیده است. با اینکه نسبت به آینده کسب‌و‌کارم اطمینان دارم و می‌دانم که رکود موقتی است، نمی‌دانم در این دوره حساس باید چطور با کارمندانم رفتار کنم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

future2

پاسخ کارشناس: اگر واقعا به آینده کسب‌و‌کار اطمینان دارید و می‌دانید که سطح فروش دوباره افزایش پیدا خواهد کرد، پس برای ادامه کار عزم راسخ داشته باشید. این عزم باید در گفتار و کردار و رفتار شما مشهود باشد تا کارمندان این اطمینان را در شما ببینند و آن را حس کنند.  پیشنهاد می‌کنیم جلسه‌ای با حضور همه کارمندان برگزار کنید و دلایل اطمینان از آینده کسب‌و‌کار و افزایش فروش را به‌صورت کارشناسی با کارمندان در میان بگذارید تا اطمینان و اعتماد بیشتری جلب شود.

در این جلسه برای اینکه افراد به آینده کسب‌و‌کار مطمئن‌تر شوند، درصورتی‌که قدرت مالی دارید، در مورد توسعه کارتان به زیرشاخه‌هایی صحبت کنید که از رونق بیشتری برخوردار هستند و با فعالیت فعلی شما ارتباط دارند. به کارمندان بگویید اگر به هر دلیلی کسب‌و‌کار فعلی با مشکلی جدی روبه‌رو شود و امکان ادامه فعالیت فراهم نباشد، کار خود را در این حوزه‌های جدید پیگیری خواهید کرد و از کارمندان در همان زمینه‌های تخصصی خودشان، اما در جایی دیگر استفاده خواهد شد. همچنین بر توانمندی‌های مالی شرکت تاکید کنید و نشان دهید شرکت تحت هر شرایطی به راه خود ادامه خواهد داد و هیچ‌کس قرار نیست کار خود را از دست بدهد.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5emDz6yt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه