در نشست مدیران عامل شرکتهای «بیمه ما» و «بیمه دی» بر تعامل دو جانبه در راستای راهکارهای گسترش فرهنگ بیمه و تحقق مشتریمداری به عنوان مهمترین رکن صنعت بیمه و ایجاد تنوع در محصولات بیمه ای تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ما، مجید صفدری، مدیرعامل بیمه ما در دیدار با بختیاری مدیرعامل بیمه دی گفت: شرکتهای بیمه گر در کنار یکدیگر در گسترش فرهنگ بیمه و اثرگذاری سهیم هستند و با جلب اعتماد بیمهگذاران می توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق نماییم .
وی ضمن اشاره به آنکه تعاملات مثبت و همافزایی شرکتهای بیمه، در توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور و ایجاد بستر لازم جهت امنیت مالی و روانی فعالیتهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و تولید سرمایه در کشور اثر بسزایی دارند، افزود: یکی از راهکارهای اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه، گسترش و توسعه فرهنگ بیمه است. بیمهگران میبایست توجه ویژهای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمهنامه داشته باشند، این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد میشود. توجه ویژه به مشتری مداری، پرداخت به موقع و دقیق خسارت و ارائه مشاوره های لازم به مشتری از جمله مهم ترین راهکارهای جلب اعتماد است.