در نشست مشترك مسئولان شعبه بانك ایران زمین و بیمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانك و بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این دیدار كه به میزبانی محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مركزی و چهارمحال و بختیاری در محل ساختمان بانك ایران زمین صورت گرفت، میلانی زاده مدیریت شعب بیمه آرمان استان اصفهان به تشریح اهداف بیمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بیمه گذاران براصول نیازها و خواسته های مشتریان استوار نموده ایم كه این رابطه باعث شده است محصولات بیمه ای جدید مانند بیمه تكافل، زندگی و سرمایه آتیه و انواع دیگر بیمه را در برنامه خود بگنجانیم و در شبكه ای با ۸۰۰ نمایندگی در سراسر كشور ارائه دهنده انواع بیمه باشیم. و با نو آوری و تنوع محصول و طراحی بیمه های جدید متناسب با بازار آمادگی داریم با ارگانهای مختلف همكاری سازنده داشته باشیم.
سبزواری با بیان اینكه مشتری مداری از اصول اولیه بازار كسب و كار است افزود: بانك و بیمه دارای شباهت های بسیاری هستند و بسط و توسعه مدیریت ریسك در كلیه وجوه سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت مطلوب بازدهی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و زمینه ساز پویایی سازمان ها می گردد.
وی با تشریح خدمات متفاوت بانك ایران زمین، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را یكی از عوامل اصلی اعتماد مشتریان و نقطه عطفی برای سود آوری دانست.