شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
عضو کمیسیون کشاورزی:

نرخ خرید تضمینی تغییر نکند امنیت غذایی به خطر می‌افتد

9 سال پیش ( 1393/7/19 )
 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از نرخ‌های اعلام شده برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت، بازنگری در نرخ‌های اعلام شده را دنبال می‌کنند. در صورت تغییر نکردن نرخ‌ها، شاهد به خطر افتادن امنیت غذایی خواهیم بود.
محمدرضا امیری کهنوج در واکنش به نرخ‌های اعلامی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، گفت: نرخ‌های اعلام شده از سوی دولت، تفاوت بسیاری با واقعیت‌های جامعه دارد و این موضوع، باعث کاهش تقاضا برای فعالیت در عرصه کشاورزی خواهد شد.
نماینده کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب در مجلس، افزود: همواره تعیین نرخ‌های کمتر از واقعیت، به نابودی تولید منجر شده و از این‌رو خواسته ما از مسئولان مربوطه، حمایت از کشاورزان به منظور تامین امنیت غذایی است. در غیر‌این صورت باید منتظر نابودی کشاورزی در کشور باشیم.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی نمایندگان، برای افزایش نرخ‌ها نیز گفت: به‌طور مسلم قیمت برخی محصولات استراتژیک مانند گندم نیازمند اصلاح است. در سال زراعی گذشته نیز دخالت نمایندگان مجلس به افزایش قیمت منجر شد و ما این روش را برای سال زراعی جاری هم دنبال خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین به منظور بازنگری نرخ‌ها، جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار خواهند کرد و تمام تلاش ما، رشد قیمت و پوشش هزینه‌های کشاورز است. ادامه این سیاست‌ها برخلاف سیاست دستیابی به امنیت غذایی است.
به گزارش خانه ملت، نماینده کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب در مجلس، افزود: عده‌ای از نمایندگان هم در نامه‌ای به وزارت جهادکشاورزی خواستار بازنگری در نرخ‌ها شدند و امیدواریم که هرچه زودتر شاهد تحقق این مهم باشیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5SOTZpP9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه