جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس، با اشاره به مکاتبات این کمیسیون با دولت برای حل مشکلات گمرکی واردکنندگان خودرو، گفت: براساس تصمیم اخیر دولت و مجلس مقرر شده است که واردکنندگان و خودروسازانی که طبق روش قبل از ستاد حمل‌و‌نقل گواهی اسقاطی خرید و پول واریز کردند، نسبت به ترخیص خودروهایشان اقدام شود.

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت تعدادی از شرکت‌های وارد‌کننده خودروهای خارجی درباره شرایط اسقاط چهار خودروی فرسوده به‌ازای واردات هر خودروی خارجی، گفت: براساس مصوبه دولت واردکنندگان خودروهای خارجی باید به‌ازای وارد کردن هر خودرو چهار خودروی فرسوده را اسقاط کنند که این موضوع از ابتدای کار دولت یازدهم به علت عدم همکاری ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل، واردکنندگان نیز در اسقاط خودروهای فرسوده با مشکل مواجه شدند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع از یک‌سو افزایش قیمت خودروهای فرسوده را به دنبال داشته و از سوی دیگر باعث شده تا خودروهای وارداتی در گمرک مانده و پلاک‌گذاری آنها انجام نشود و ثبت‌نام‌کنندگان این خودروها نیز با وجود پرداخت هزینه‌های مربوطه همچنان منتظر دریافت خودروی خود باشند.

وی با اعلام اینکه برای حل مشکل وارد‌کنندگان خودروهای خارجی با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری و محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت مکاتباتی صورت گرفته است، افزود‌: خوشبختانه مذاکرات و مکاتبات روند مثبتی دارد و امیدوارم در آینده نزدیک مشکلات این افراد حل شود.

پورمختار ادامه داد: براساس تصمیم اخیر دولت و مجلس مقرر شده است که واردکنندگان و خودروسازانی که طبق روش قبل از ستاد حمل‌و‌نقل گواهی اسقاطی خرید و پول واریز کردند، نسبت به ترخیص خودروهایشان اقدام شود.

رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس، با اشاره به اعتراض واردکنندگان خودرو در پی خرید گواهی اسقاطی به چند برابر قیمت، تصریح کرد: متاسفانه اقدام ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل موجب ایجاد بازار سیاهی در این حوزه شده است که قطعا باید هر چه سریع‌تر این موضوع مدیریت شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bv69dBel
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه