یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با تاکید بر اینکه آخوندی موافقت خود را برای افزایش سقف تسهیلات فردی مسکن مهر اعلام کرده است، گفت: پالس‌های مثبتی نیز در این باره از بانک مرکزی دریافت کرده‌ایم.

به گزارش فارس، محسن نریمان در پاسخ به این سوال که اعتراض‌های زیادی برای افزایش قیمت مسکن مهر به وجود آمده آیا پیگیر افزایش سقف وام مسکن مهر نمی‌شوید، گفت: برای اینکه فشار به متقاضیان مسکن مهر کاهش یابد، نامه‌ای به آخوندی وزیر راه و شهرسازی ارسال شده است تا سقف وام تسهیلات فردی مسکن مهر افزایش یابد.

وی افزود: آخوندی با این نامه موافقت کرده و دولت‌ هم درحال بررسی آن است و از طرف بانک مرکزی هم پالس‌های مثبتی داشته‌ایم که سقف وام مسکن مهر از 25میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

به گفته وی، این نامه حدود یک ماه است که به وزیر راه و شهرسازی ارائه شده است. پیشتر نریمان در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر در شهرهای جدید، به‌خصوص شهر پردیس گفته بود که دولت یازدهم در موضوع مسکن مظلوم است، زیرا این افزایش قیمت مربوط به بخشنامه دولت قبلی است.

وی افزود: این بخشنامه به‌صورت روشن و شفاف اعلام کرده باید هزینه طرح‌های زیربنایی و روبنایی از مردم اخذ شود. نریمان با اشاره به اینکه دولت یازدهم زمانی پروژه مسکن مهر را تحویل گرفت که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تاکید کرد: دولت، پروژه مسکن مهر را با همان مشی و بخشنامه‌ای که دولت قبلی ابلاغ کرده‌ بود ادامه می‌دهد و متاسفانه این بخشنامه در مرحله شکل گرفتن است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zXCMWaAs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه