شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
پاسخ زهره هراتیان، رئیس ایفمارک ایران به حرف‌های سرمربی تیم ملی:

مقابل صحبت‌های کی‌روش مانند دکتر ظریف عمل می‌کنم

8 سال پیش ( 1394/11/26 )
 

رئیس ایفمارک ایران در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که موضع او نسبت به کی‌روش احترام‌گذاشتن است. به گزارش تسنیم، دکتر زهره هراتیان درباره حاشیه‌های اخیر که درخصوص مرکز تخصصی پزشکی بین‌المللی (ایفمارک) به وجود آمده و اینکه کی‌روش گفته مرکز تخصصی تیم ملی را تجارت‌خانه کرده‌اند، گفت: «مدیریت مرکز پزشکی و بازتوانی فوتبال سال گذشته به دستور آقای کفاشیان به من داده شد و با همه سختی‌هایی که بود توانستیم مجوز آن را از فیفا بگیریم. ترجیح می‌دهم قضاوت را به مردم بسپارم. آیا این مرکز با این شرایط که هنوز هم به بهره‌برداری نرسیده، تجارت‌خانه است؟ این تنها مرکز پزشکی فیفاست که در آسیای‌مرکزی وجود دارد و حتی روسیه هم نتوانست مجوز آن را بگیرد».

3573573583458357234734735735783535735735

 زهره هراتیان، رئیس ایفمارک ایران که همسر هومن افاضلی نیز هست، با بیان اینکه لحن سرمربی تیم ملی در قبال یک خانم خوب نبوده، ادامه داد: «کی‌روش به یک مرکز پزشکی احتیاج داشت تا انتظاراتش برآورده شود. او سه‌سال پیش نقشه این مرکز را آورد، اما شرایط فدراسیون به جایی رسید که از من خواسته شد علاوه بر برآورده‌کردن خواسته‌های کی‌روش، خدمات دیگری را هم به دیگر تیم‌های ملی بدهیم. من هم مثل یک سرباز دستور مافوقم را اجرا کردم».

هراتیان در واکنش به این مسئله که کی‌روش جملات تندی علیه او به کار برده و گفته «هراتیان چه کسی است که من را به این مرکز دعوت کند و من باید او را دعوت کنم»، گفت: «مقابل صحبت‌های کی‌روش مانند دکتر ظریف عمل می‌کنم. پاسخ من به آقای کی‌روش احترام است و به سرمربی تیم ملی کشورم احترام می‌گذارم. من از آقای ظریف یک جمله یاد گرفته‌ام که بهترین دستاورد، تعامل است. دوست دارم یک روز با کی‌روش در این مرکز قدم بزنم و ایفمارک را به او نشان بدهم تا سرمربی باتجربه تیم ملی به من بگوید چه کار اشتباهی جز اجرای دستور فدراسیون انجام داده‌ام. حتی گفته شده بود که ما از این مرکز سوءاستفاده کرده‌ایم، اما پولی در اختیار ما قرار نگرفته که بخواهیم سوءاستفاده کنیم. فیفا به ما پولی نمی‌دهد، بلکه تجهیزات می‌دهد و اصلا ما یا فدراسیون فوتبال نمی‌توانیم سوءاستفاده‌ای داشته باشیم».

هراتیان درباره کمک‌های فیفا هم گفت: «در زمان ساخت این مرکز مشکلاتی داشتیم که مهم‌ترین آنها مشکلات مالی بود. در چنین شرایطی به فیفا درخواست دادیم که هزینه‌های ساخت آن را تأمین کند و موفق شدیم ۵۰۰‌ هزاردلار از فیفا اعتبار برای خرید تجهیزات بگیریم. ۵۰۰‌ هزاردلار دیگر هم در راه است که فیفا از ما خواسته فهرست خرید تجهیزات مرکز را به آنها بدهیم و پس از ارائه فهرست خرید تجهیزات، فیفا این پول را به حساب شرکتی می‌ریزد که تجهیزات را به ما بدهند. یعنی باز هم در این مبادله ما دخالتی نداریم و فیفا خودش مستقیما اقدام می‌کند،»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nhA1o8DJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه