چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: معاینه فنی خودروهای سنگین بخشی از سیستم سیمفا شده است و در حال حاضر معاینه فنی خودروهای دیزلی و خودروهای بنزینی از طریق سیستم سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران  «سیمفا» انجام می شود.

سعید متصدی در گفت وگو با ایسنا، گفت: متأسفانه تا چند ماه گذشته معاینه فنی خودروهای دیزلی براساس دید ظاهری و چشمی انجام می شد، به این معنا که اگر دودی از خروجی خودروهای دیزلی مشاهده می شد اعلام می کردیم که این خودرو آلوده است و شرایط لازم برای گرفتن معاینه فنی را ندارد.

وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست برای قطعات خودروهای دیزلی، حدود مجاز مشخص و این حدود مجاز را به مراکز معاینه فنی اعلام کرده است. در حال حاضر میزان تیرگی خروجی  خودروهای دیزلی، مورد حد استاندارد قرار گرفته است. امیدواریم با اجرای این اقدامات معاینه فنی درستی در مورد خودروهای دیزلی داشته باشیم.

متصدی اظهار کرد: اگر یک خودروی دیزلی 40سال کار کرده باشد دیگر به هیچ وجه نمی تواند معاینه فنی بگیرد و حتی اصلاً نباید در سطح شهر حرکت کند، ولی متأسفانه زمانی که به این نوع خودروهای دیزلی در جاده ها اجازه حرکت داده نمی شود، به سمت شهرها حرکت کرده و تبدیل به سرویس های شهری یا اتوبوس شهری می شوند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اخیراً معاونت جدیدی در وزارت راه به نام معاونت حمل و نقل ایجاد شده است، افزود: هفته پیش با این معاونت هماهنگی هایی را در جهت ساماندهی خودروهای دیزلی انجام داده ایم.

وی در پایان اظهار کرد: ساماندهی خودروهای دیزلی برعهده شهرداری است و باید در یک قالب مدیریت شده این اقدام صورت گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iqaVmezd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه