پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون جدید ساخت و توسعه آزادراه‌ها از تغییر مسیر کریدور قطعه 2آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای ورود به این پروژه هنوز به‌صورت رسمی اعلام آمادگی نکرده است.

سیدحسین میرشفیع در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه هنوز تکلیف آزاد راه تهران- شمال برای واگذاری به پیمانکار داخلی یا خارجی مشخص نشده است، اظهار داشت: تنها مذاکرات مقدماتی انجام شده و هیچ قراردادی به امضا نرسیده است و در ابتدا باید مطالعاتی انجام شود و پس از انجام این مطالعات پیشنهاداتی رد‌وبدل خواهد شد و براساس این پیشنهادها ما تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مسیر کریدور قطعه 2آزادراه شمال تغییر کرد

وی با تاکید بر اینکه هنوز موضوعی درباره آزادراه تهران- شمال با کره‌ای‌ها یا شرکت دیگری اجرایی نشده است، ادامه داد: هم در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل و هم در بنیاد مستضعفان پیگیری‌های جدی در حال انجام است و به‌زودی خبرهای خوبی از قطعات باقیمانده آزادراه تهران- شمال خواهیم شنید. معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: انتخاب اینکه چه شرکت‌هایی وارد آزادراه تهران- شمال شوند با بنیاد مستضعفان است و شرکت ساخت این تصمیم‌گیری‌ها را به تصویب می‌رساند.

میرشفیع با تاکید بر اینکه در حال حاضر قطعات 2و 3آزاد راه تهران- شمال فعال هستند، افزود: در جلسه چند روز گذشته کریدور قطعه 2 تصویب و تصمیم خوبی برای این کریدور گرفته شد مبنی بر اینکه ملاحضات محیطی رعایت شود، بنابراین این قطعه از منطقه حفاظت شده خارج شد.وی ادامه داد: کریدوری که از قبل پیشنهاد داده شده بود از قسمت شرقی رودخانه کرج عبور می‌کرد که در منطقه حفاظت شده قرار داشت. در جلسه گذشته این موضوع را رفع کردیم و مسیر اصلاح شد و در حال حاضر بیشتر این کریدور در مسیر غربی رودخانه طراحی شده است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: در نهایت اینکه هزینه تمام شده پروژه کاهش پیدا می‌کند، هرچند طول مسیر تغییری نخواهد داشت اما طول تونل‌ها به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. میرشفیع با بیان اینکه در منطقه 3 هم هنوز مطالعات ابتدایی در حال انجام است، اظهار داشت: در مرحله اول باید اقدامات مطالعاتی برای مناطق دو و سه این آزاد راه تکمیل شود و پس از اینکه تاییدیه‌های لازم از سوی دستگاه‌های متعدد اخذ شد، می‌توانیم وارد مرحله انتخاب پیمانکار شویم. وی همچنین درباره پیشنهاد قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت آزاد راه تهران- شمال با تامین مالی 40 درصدی، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای ورود به پروژه آزادراه تهران-شمال هنوز به‌صورت رسمی اعلام آمادگی نکرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kwhECHnI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه