پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
حقوق مدیرعامل شرکت بربری 75درصد کاهش یافت

مسئولیت سنگین مدیرعامل

8 سال پیش ( 1395/3/20 )
پدیدآورنده : گلنوش محب‌علی  

دستمزد مدیرعامل گروه کالا‌های لوکس بربری بریتانیا به طرز چشمگیری سقوط کرد. این شرکت بریتانیایی در زمینه‌های مختلف طراحی، تولید و توزیع پوشاک و لوازم‌های آرایشی، عینک و انواع لوازم لوکس منزل فعالیت می‌کند. بربری فعالیت خود را در یک مغازه کوچک در باسینگستوک انگلستان آغاز کرد که به کشاورزان و ورزشکاران محلی لباس گرمکن می‌فروخت و اکنون به یک برند بزرگ کالای لوکس تبدیل شده است.

مسئولیت سنگین مدیرعامل

اما پس از اتفاقات ناامیدکننده‌ای که در این کمپانی رخ داد، حقوق مدیرعامل آن به‌شدت تحت تاثیر قرار گرفت. براساس گزارش سالانه بربری، دریافتی امسال مدیرعامل شرکت، کریستف بیلی، یک میلیون و 890هزار پوند بود. در حالی که سال گذشته معادل 7میلیون و 510هزار پوند دریافت کرده بود. کاهش 75 درصدی دستمزد او را نتایج ناامید‌کننده فروش این شرکت توجیه می‌کند.

این شرکت بریتانیایی فعال در صنعت مد، به تازگی طرحی را به منظور کاهش هزینه‌ها پیشنهاد داده بود. این شرکت تصمیم دارد سهام خود را پس از سقوط 35درصدی در 12 ماه گذشته در بازار بورس، بهبود بخشد.

بربری و بازار چین

خانه لوکس بربری باید با رکود شدید فروش خود در هنگ‌کنگ که بخش مهمی از بازار این شرکت است مقابله کند. براساس گزارش سال 2014 شرکت، بربری در آسیا فروشی معادل 938میلیون پوند داشته و 933میلیون پوند هم در سال قبل از آن در آسیا فروش داشته است.

رئیس اجرایی بربری در بیانیه این شرکت خطاب به سهامداران خود، از سال 2016 به‌عنوان یک سال محوری برای صنعت لوکس یاد کرد.

کریستف بیلی، مدیرعامل کنونی بربری که از سال 2014 در این سمت است، پیش از اینکه مدیر عامل شرکت باشد، از سال 2001 مدیر هنری آن بود. در واقع او یک مسئولیت دوگانه در شرکت به عهده دارد. این مسئولیت دوگانه در دنیای مد و صنعت کالاهای لوکس برای سرمایه‌گذاران خیلی قابل اطمینان نیست. با توجه به نتایج حاصل از عملکرد شرکت، سهامداران و تحلیلگران این مسئولیت را برای یک نفر سنگین می‌دانند.

بربری همیشه مورد توجه افراد شیک‌‌پوش بوده و هست اما مانند تمام برند‌های تجاری، این شرکت هم در طول سال‌های فعالیت خود افت و خیز‌هایی داشته است. پیش از این هم در سال 2014 بربری برای مقابله با کاهش فروش خود، استراتژی جدیدی را پیش گرفت. این شرکت دریافت که آینده از آن دنیای دیجیتال و بازاریابی اینترنتی است.

برند لوکس با طراحی چهارخانه و شوالیه سوار بر اسب، با همین روش بازاریابی دیجیتال توانست این نام تجاری بزرگ را از بحران نجات دهد. این شرکت روش تعامل خود را با مشتریان تغییر داد و به جای تعامل سنتی و حضور در محل فروشگاه، از طریق شبکه‌های اجتماعی و دنیای مجازی با مشتریان خود در تماس بود. هدف بربری از این اقدام ارزش‌گذاری بر مشتری بود و با این روش توانست در میان مشتریان خود امتیاز جمع کند.

براساس گزارش آژانس مطالعاتی WCIE، امروزه بربری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های متصل در دنیا شناخته می‌شود. حضور برجسته این برند تجاری در دنیای مجازی دسترسی مشتریان را به کالاهای متنوع این شرکت تسریع و تسهیل کرده است.

منبع : latribune
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kqHAMfoN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه