غلامحسین نتاج، مدیرعامل بانک قوامین در هفتمین نشست شورای سیاستگذاری یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: «روابط عمومیها راهبران حسگر سازمان هستند که فرایند تاثیرگذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذینفعان مدنظر قرار می دهند. روابط عمومیها نمای کامل سازمانها هستند و با در اختیار داشتن ویژگیهایی از جمله صمیمیت، صداقت، مشتریمداری و... میتوانند ارائهی خدمت بیمنت را به عنوان سرلوحهی امور در کل سازمان تسری بخشند.»
مدیرعامل بانک قوامین، روابط عمومی و فعالیتهایش را سرمایه ی مهم سازمان دانست و تصریح کرد : «ذینفعان حق دارند در فرایند پاسخگویی سازمان، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش ترین رسانهها استفاده نمایند.» وی در ادامه تحقق سه ویژگی مشروعیت، مقبولیت و ادارک محیط را نقطه عطفی در موفقیت روابط عمومیهای سازمان اعلام و تصریح کرد: «روابط عمومی در پی آن است با ایجاد رابطه ای منطقی با ذینفعان، ذهنیت مثبت در سازمان را در جامعه ایجاد و یا تقویت نماید.»
نتاج همچنین ضمن تشریح مدل پایداری گروهی، وجوه اقتصادی، اخلاقی ، اجتماعی و راهبری و زیستمحیطی، تسری موارد مذکور را جهت پایداری روابط عمومی در سازمان قابل تامل دانست و ضمن قدردانی از روابط عمومی بانکها و سازمانها بهخاطر حمایت از اهداف و سیاستهای سازمان درجهت معرفی به مشتریان و جلب رضایت ذینفعان اظهار امیدواری کرد: «روابط عمومیها بتوانند در تحقق اهداف سازمان مطبوع هوشمندانه و هوشیارانه گام بردارند.»
در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر نتاج به خاطر حمایتهایش از مجموعه روابط عمومیها تقدیر به عمل آمد.