سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جشن یازدهمین سالگرد تاسیس بانك سرمایه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مدیران و روسای ادارات و شعب و پرسنل استان تهران و البرز این بانك در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانك سرمایه، در این مراسم محمدرضا خانی، مدیرعامل بانك سرمایه ضمن تبریك یازدهمین سالگرد تاسیس این بانك از تلاش های مجدانه یكایك همكاران خدوم از بدو تاسیس تاكنون تشكر نمود و گفت: بانك سرمایه پس از فراز و نشیب های گوناگون، امروز یازدهمین سالروز تأسیس خود را پشت سر می گذارد و خوشحالم كه در بانكی توفیق خدمت یافته ام كه دارای بهترین پرسنل نظام بانكی است.

وی افزود: به لطف خداوند و همت والای شما همكاران تلاشگر، بانك سرمایه توانست در سال 95 در قیاس با اسفند ماه سال گذشته بهترین رشد عملكرد را در زمینه جذب منابع در نظام بانكی از آن خود كرده و تمامی بدهی های بین بانكی خود را تسویه نماییم و این مهم جز با تلاش و همت والای شما همكاران میسر نشده است.

خانی به موضوع مطالبات بانك سرمایه اشاره نمود و گفت: بانك شش ماه به بدهكاران كلان فرصت داد تا برای تسویه یا تعیین تكلیف بدهی خود اقدام نمایند اما به دلیل بدعهدی آنها، به منظور احقاق حقوق بانك، به ناچار از قوه قهریه استفاده كرد و این مسئله تا وصول تمام مطالبات بانك ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانك سرمایه همچنین به فعالیت ها و برنامه های این بانك در حوزه بین الملل اشاره نمود و از اخذ مجوز تاسیس صرافی و ایجاد بانكی به نام بانك سرمایه در خارج از كشور خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه بانك سرمایه همانطور كه در بخش داخلی عملكرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داده است، در عرصه های بین المللی نیز بتواند حضور موثری از خود نشان دهد.

وی بار دیگر از همكاران بانك سرمایه تشكر نمود و از آنها خواست از همه توان و ظرفیت های موجود برای تحقق این عنوان ارزشمند یعنی «بانك خوب، سرمایه است» بهره ببرند.

در این مراسم، از نفرات برگزیده مسابقات ورزشی دومین المپیاد ورزشی بانك سرمایه و همچنین از دانش آموز خوش ذوق روستای خیارزار استان بوشهر كه با ارسال نامه ای به مدیرعامل بانك سرمایه، بابت كمك های نقدی و غیرنقدی این بانك به دانش آموزان مناطق محروم تشكر كرده بود، با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2P9UyARI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه