جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرپرست دفتر پایش و بهبود فضای کسب‌وکار وزارت اقتصاد گفت: فقط بیش از صد مجوز در مجموعه این وزارتخانه وجود دارد که پس از بررسی حذف یا ادغام خواهند شد. سیدحسین میرشجاعیان حسینی، در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مباحث مربوط به بهبود فضای کسب‌و‌کار و پایش اطلاعات مربوط به مجوزها اظهار کرد: در هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل فضای کسب‌و‌کار موضوع مجوزها این بخش باید توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوط در سامانه وزارت اقتصاد ثبت شود و به یقین اگر دستگاهی کم‌کاری داشت به‌عنوان مطالبه عمومی در رسانه‌ها مطرح خواهد شد.

سرپرست دفتر پایش و بهبود فضای کسب‌و‌کار با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها مکلف به همکاری برای کاهش مجوزهای غیرضروری هستند، گفت: همه مجوزها باید بررسی و ضرورت آنها احصا شود.

وی با تاکید بر اینکه چند دستگاه اجرایی هنوز نماینده خود را در جلسه‌های هیأت مقررات‌زدایی معرفی نکردند، بیان کرد: تا سال 91 بیش از صد مجوز فقط در مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان‌های تابعه احصا و به نظر می‌رسد، در حال حاضر بیشتر شده باشد.

شجاعیان حسینی با بیان اینکه پس از ورود اطلاعات مجوز کسب‌و‌کار از سوی دستگاه‌ها وارد فاز اجرایی می‌شویم، تصریح کرد: پس از آن حذف، ادغام یا اصلاح فرآیندها شروع می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چه زمانی بحث حذف مجوزها در وزارت اقتصاد شروع می‌شود، بیان کرد: بیش از 90 مجوز این وزارتخانه در سایت بارگذاری شد که البته استنادات قانونی برخی از آنها معلوم نیست و هنوز شروع به حذف نکرده و در حال ثبت اطلاعات هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mDHetyo1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه