سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون سازمان مدیریت:

لایحه دائمی‌شدن قانون مدیریت خدمات کشوری به دولت رفت

9 سال پیش ( 1394/4/29 )
 

معاون سازمان مدیریت گفت: لایحه دائمی‌ شدن قانون مدیریت خدمات کشوری تدوین شده و برای تصویب و تصمیم‌گیری به دولت ارسال شده است. علی صفدری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه قرار است دستگاه‌های اجرایی تا چهار ماه آینده برنامه مربوط به نیروی انسانی خود را در مدت سه تا پنج ساله پیش‌رو به سازمان مدیریت ارسال کنند، اظهار داشت: این موضوع به مطالعات و بررسی‌های دقیق کارشناسی نیاز دارد تا بتوان براساس این گزارش‌ها وضعیت نیروهای دستگاه‌ها را مشخص کرد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در پاسخ به این سوال که چه زمانی لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری برای دائمی‌شدن به مجلس ارسال خواهد شد، گفت: درحال حاضر لایحه دائمی‌شدن این قانون در کمیسیون‌های دولت درحال بررسی است و تعداد کمی از مواد این قانون اصلاح، حذف یا تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت لایحه دائمی‌شدن قانون مدیریت خدمات کشوری تهیه و تدوین شده است، تصریح کرد: طی هفت سال گذشته نخواستند که این قانون اصلاح شود، از سال 91 تاکنون نیز تمدید شده و سعی داریم قوانین موجود به‌صورت کامل اجرایی شود. صفدری تأکید کرد: مباحثی مانند چابک‌سازی، شفاف‌سازی نظام اداری و مباحث دیگر این قانون در دستورکار بوده و تلاش می‌کنیم در نخستین فرصت و تا پایان ماه‌های آینده به مجلس برود، هم‌اکنون در حوزه کارشناسی نظرات و پیشنهادات ارائه شده و منتظر تصمیم‌گیری دولت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PjVmdiO3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه