در آگهی تبلیغاتی «Taste the Magic»، یك گارسون با میزی با یك سفارش عجیب و غریب نزدیك می شود. مشتری چند عدد بطری كوكاكولا را سفارش داده است. گارسون از دیگران نیز می خواهد تا سفارش جدید خود را اعلام كنند.
یك زن معترض است چون برخلاف میلش یك بطری نوشابه كوكاكولای معمولی را برای او آورده اند. گارسون بدون هیچ گونه ناراحتی آن را به یك بطری Coca-Cola Zero تبدیل می كند. بعد ها مشخص می شود كه او نه یك گارسون معمولی بلكه یك جادوگر ساكن لاس وگاس و ستاره رسانه های اجتماعی به نام «جاستین فلوم» است.
در ادامه یك نفر دیگر از او می خواهد تا این كار را تكرار كند. فلوم می گوید: من حس می كنم شما طعم ملایم كوكاكولا بدون كالری را می خواهید، برای همین به شما یك بطری Coca-Cola Light می دهم.
این تغییر كوچك جالب است: در حالی Zero از گذشته تاكنون برای مردان تبلیغ شده است كه زنان Light (در آمریكا به Diet مشهور است) را به آن ترجیح می دهند. این نوشیدنی ارتباطات قوی تری با صنعت مد دارد. این تغییر نامحسوس جادویی است كه ما انتظارش را نداشتیم. همه این ترفندها جلوی دوربین رخ می دهند.
او در ادامه یك بطری دیگر كوكاكولا را به Coca-Cola Life تبدیل می كند كه البته از نوشیدن آن توسط افراد حاضر در آگهی تبلیغاتی مطمئن نمی شویم. از آن جا كه كوكاكولای معمولی دژ مستحكم برند است، در پایان یك زن یك بطری كوكاكولای معمولی را درون كیف دستی اش پیدا می كند. این قضیه برای همه اعضای خانواده جالب است.
علاوه بر سود بردن از حضور فلوم در رسانه های اجتماعی، كوكاكولا همچنین از توانایی این جادوگر به عنوان دستاویزی برای یادآوری گزینه های كم كالری متفاوت خود نزد مردم بهره می برد. در ادامه به شكلی خوب و عالی تفاوت های میان آنها نیز برای بینندگان شرح داده می شود.
50درصد از ارتباطات كوكاكولا با هدف تبلیغ محصولات اصلی این برند و 50 درصد دیگر به منظور تبلیغ گزینه های كم و بدون كالری آن برقرار خواهند شد. این به معنای رشد چهار برابری میزان سرمایه گذاری برند در سال 2016 در خصوص این گزینه ها در مقایسه با سال 2015 میلادی است.
شما همچنین شاید متوجه تغییر ماهرانه بسته بندی محصولات كوكاكولا شده باشید كه دایره قرمز كوكاكولا در بسته بندی همه محصولات برند بر دیگران اولویت دارد. این اقدام بخشی از استراتژی های«One Brand» كوكاكولا برای نزدیك كردن پیشنهادها به یكدیگر به حساب می آید. فلوم در ادامه از یك صفحه دایره ای شكل قرمز در نخستین جادوی خود استفاده می كند كه به شكلی استادانه در راستای تقویت این ارتباط سرانجام به معرفی بسته بندی تازه برند منجر می شود.
این تغییر و تحول كاری كرد تا به موضوع اصلی آگهی تبلیغاتی تبدیل شود. آیا راهی بهتر از جادو برای تغییر هویت وجود ندارد؟ به این ترتیب با كمترین توضیحات مردم به جای برندینگ جدید روی جادوگر تمركز می كنند. در ادامه شاید این كار مردم را از دست مكالمات ناشیانه نجات دهد. كمپین فوق سمپلینگ محصول، فعالیت های دیجیتالی، تجربی و چاپی را در بر می گیرد. سمپلینگ بهترین راه چشیدن طعم این نوشابه است.