چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نشست صمیمانه مهندس صفدری به همراه تعدادی از مشاورین ، معاونین و مدیران با پرسنل  و نمایندگان شبکه فروش شعب ساری و بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، در این نشست  علاوه بر مدیرعامل، امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش، اسماعیل مهمانی مشاور مدیرعامل، امیر شفیعی مدیر امور شعب ، جلال کشورسیما مدیر بیمه های مهندسی ، سعید طاهری مدیر بیمه های مسئولیت ، امیر رادسعید مدیر بازاریابی و جمعی از پرسنل و نماینگان محترم شبکه فروش حضور داشتند.

مجید صفدری در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. ما نیز در جهت تحقق همین هدف گام برداشته و در 15 ماه گذشته 15 شعبه جدید  افتتاح و راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به تعداد شعب استان مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان مازندران سه شعبه فعالیت می کند، در راستای نیل به هدف اصلی شرکت، توقعات نیز از شبکه فروش و نمایندگان استان افزایش یافته است.در معاونت شبکه فروش و توسعه بازار برنامه ریزی ها  بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های هر استان انجام شده و با توکل به خداوند و تلاش روزافزون و توجه به اصل بازاریابی مدرن می توان به جایگاه رفیع بیمه گری در استان مازندران دست یافت.

لازم به ذکر است در این نشست روسای شعب ساری و بابل با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار ؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کردند.

در ادامه مراسم از نمایندگان برتر شرکت بیمه "ما" در استان مازندران تقدیر به عمل آمد.  

همچنین جناب آقایان قربانی، شفیعی و رادسعید از هر دو شعبه بازدید کرده و از نقطه نظرات پرسنل شعبه مطلع شدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DiOznTC0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه