سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: مشارکت مردم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام معدنی و سایر طرح‌های جدید معدنی افزایش یافته و باید این باور در کشور ایجاد شود که همه می‌توانند در انجام سرمایه‌گذاری مشارکت کنند.

به گزارش شاتا «محمدرضا نعمت‌زاده» در جلسه مجمع عمومی عادی ایمیدرو افزود: باید همواره به سرمایه‌گذار احترام لازم گذاشته شود تا جذب کافی سرمایه در کشور صورت گیرد. به گفته مهندس نعمت‌زاده، ایمیدرو در تلاش‌های خود باید با اعمال این‌گونه موارد در پیاده‌سازی سیاست‌های اصل 44 همت کرده و افکار و نگاه صرف خود را از منابع مالی دولتی تغییر داده و به سمت مشارکت‌های بخش خصوصی پیش روند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بر اهمیت بخش صنعت و معدن افزود: باید به سمت اهداف ترسیم شده پیش رویم و در این زمینه همراهی همه دستگاه‌ها ضروری است. وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح‌های معدنی و صنایع معدنی با حضور بخش خصوصی و در قالب تعاونی‌ها و تشکل‌های فنی معدنی انجام شوند و بانک‌ها و صندوق توسعه ملی در تامین مالی پروژه‌ها همکاری کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eUPhy46W
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه