شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طلا از بالاترین محدوده قیمت در 12 هفته در روز پنجشنبه پایین آمد. فدرال‌رزرو اعلام کرد وضعیت اقتصاد جهانی چالش‌انگیز است اما احتمال دست کشیدن از افزایش مجدد نرخ بهره در سال جدید را رد کرد. به گزارش اخباربانک به نقل از رویترز، لحن ملایم‌تر گفتار بانک فدرال در رابطه با شرایط اقتصاد جهانی بر بازار طلا تأثیر گذاشت که در نتیجه ناپایداری‌های موجود در چین تا اروپا افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت طلای اسپات با 0.5 درصد کاهش قیمت به 1119.69 دلار در هر اونس رسید درحالی‌که روز چهارشنبه تا 1127.80 دلار در هر اونس افزایش قیمت داشت. این مبلغ بالاترین سطح قیمت از 3‌نوامبر به شمار می‌رود. طلای تحویل ماه فوریه با 0.4 درصد صعود قیمت به 1120 دلار درهر اونس رسید.

845457345734633478457345347734734

سیاست‌گذاران بانک فدرال بعد از ثابت نگه‌داشتن نرخ بهره مطابق انتظار در جلسه اخیر خود اعلام کردند که اقتصاد در مسیر رشد معتدل قرار دارد و نگرانی‌هایی پیرامون رویدادهای جهانی ابراز کردند. با توجه به جریان مخالف اقتصاد جهانی از مدتی پیش حتی انتظار افزایش بیشتر بهره در ماه مارس هم نمی‌رفت و معامله‌گران بر این باورند که بانک فدرال در این زمینه با احتیاط تمام پیش خواهد رفت.

همچنین بهبود اندک در وضعیت بازار سهام آسیا باعث کمتر شدن تقاضای طلا شد و سرمایه‌گذاران به‌تدریج به سمت بازار سهام روانه شدند. دیگر فلزات قیمتی هم به همین ترتیب تحت فشار قرار گرفتند. نقره اسپات با 0.2 درصد لغزش به 14.46 دلار درهر اونس، پلاتین با 0.7 درصد کاهش به 873.93 دلار در هر اونس رسید و پالادیوم با قیمت 496.90 دلار در هر اونس مبادله شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LY8ch9dG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه