دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رنو با وجود اعتراض سهامداران به پرداخت 7.2میلیون یورو پاداش به کارلوس گون برای سال 2015 که با هدایت دولت فرانسه انجام گرفت، بسته پاداش وی را تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، سرمایه‌گذارانی که 54 درصد حق رأی در رنو داشتند در نشست سالانه سهامداران این خودروساز فرانسوی با بسته پاداش به کارلوس گون، مدیرعامل این شرکت مخالفت کردند. دولت فرانسه در این رأی نقش تعیین‌کننده داشت اما هیأت‌مدیره رنو در جلسه‌ای که پس از نشست برگزار شد، با بسته پاداش به گون که شامل 1.23‌میلیون یورو حقوق ثابت، 1.78‌میلیون یورو پرداختی متغیر و 4.18‌میلیون یورو پاداش و سهام بود موافقت کردند.

رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد هیأت‌مدیره کیفیت نتایج مالی سال 2015 را مورد توجه قرار دادند اما از کمیته پاداش‌ها خواسته شده است ساختار پرداخت‌ها برای سال 2016 به بعد را مورد بازبینی قرار دهد.

میزان پاداش مدیران یک بار دیگر کانون توجه سهامداران شده که خواستار بازبینی سیاست‌های پرداخت پاداش هستند. دولت سوسیالیست فرانسه که در مواجهه با بحران بیکاری فزاینده، بر سر پیشنهادهای اصلاحات قانون کار خود تحت فشار قرار دارد، نسبت به حقوق و پاداش‌هایی که به مدیران عامل پرداخت می‌شود، انتقاد کرده است. در سال‌های اخیر، گون که همزمان مدیرعاملی نیسان را برعهده دارد، با انتقادهایی از سوی دولت فرانسه در خصوص پاداش خود روبه‌رو بوده است.

حقوق وی از نیسان برای سال مالی گذشته قرار است در ماه ژوئن اعلام شود. کارلوس گون یکی از بالاترین حقوق‌ها را در میان مدیران خودروسازان ژاپنی دارد و برای نخستین بار بیش از یک میلیارد ین  (8.4‌میلیون دلار) حقوق و پاداش گرفت.

نیسان موتور که دومین خودروساز بزرگ ژاپن است، 995‌میلیون ین پاداش در سال مالی منتهی به مارس سال 2014 به گون پرداخت کرد که 4درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای رنو  به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eoM4cXyD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه