پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهم‌ترین خودروهای فرانسوی در قرن 20 شناخته می‌شود. به گزارش ایلنا، DS یکی از کمپانی‌های ساخت خودرو در فرانسه با طول عمری 60 ساله است و به‌زودی این برند جدید وارد بازار ایران خواهد شد. در این راستا شرایطی برای حضور خبرنگاران ایرانی در پاریس و آشنایی بیشتر با این محصول فراهم شد. در جریان بازدید خبرنگاران ایرانی از شوروم مرکزی DS در خیابان شانزلیزه و مرکز طراحی محصولات PSA محصولات جدید برند DS و نیز دو مدل کانسپت جدید معرفی شدند. همچنین در این بازدید اغلب خبرنگاران رانندگی با مدل‌های مختلف DS را تجربه کردند.

64424246724613535613623724743378

این خودرو از طراحی داخلی و خارجی باکیفیتی برخوردار بوده و در طراحی داخلی آن برندهای معروفی همچون هرمس و گوچی همکاری داشته‌اند، در داخل کابین خودروهای DS (صندلی‌ها و تودری) از چرم مرغوب گاو آلمانی استفاده شده و در ساخت بدنه DS از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره برده شده است، همچنین در قسمت جلوی این خودرو از چراغ زنون LED استفاده شده و در طراحی برند DSاز لوگوی هرمی شکل موزه لوور الهام گرفته شده است.

به گفته مسئولان این شرکت DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهم‌ترین خودروهای فرانسوی در قرن 20 شناخته می‌شود و تاکنون هزار دستگاه از آن ساخته شده و در رده برندهای لوکس دنیا نظیر بی‌ام‌و، لکسوس و آئودی قرار دارد. از سال 2010 حدود 600هزار خودرو از این برند به فروش رفته و سهم فروش خارجی DS در سال 2013 حدود 13درصد بوده که این شرکت در تلاش است در سال 2020 میزان فروش خارجی این محصول را به 60 درصد برساند.

بر این اساس از سال 2016 مدل‌های مختلف این برند وارد ایران خواهد شد و مشابه شوروم شانزلیزه در تهران نیز راه‌اندازی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n5C0Sv9N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه