دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
شناسایی نیازهای تازه در بازار ایران

شرکت تاسیساتی بوتان

9 سال پیش ( 1393/7/28 )
پدیدآورنده : محمود خلیلی  

با مراجعات زیادی که برای داشتن وسایل گازسوز تاسیساتی و غیرخانگی به شرکت بوتان می‌شد، نیاز وجود بخش تازه‌ای در شرکت را حس می‌کردم تا پاسخگوی نیاز این گروه از مصرف‌کنندگان باشد. با افزایش درخواست‌ها این بخش به سرعت گسترش یافت.

ساخت و تولید انواع فرهای رستورانی، کباب‌پز گازی رستورانی، برنج دم‌کن یک متری و دومتری، پلوپز از فولاد استیل، سیب‌زمینی سرخ‌کن گارلند استیل، فر دو طبقه پیتزا (فولاد استیل، آجرنسوز) و انواع هود همراه با فیلتر هوا در دستور کار قرار گرفت. 

این بخش همزمان با ساخت وسایل گازسوز، کار طراحی کامل آشپزخانه‌های بزرگ را هم انجام می‌داد و انواع تجهیزات لازم جهت آشپزخانه‌های فوق مانند میز کار آشپزخانه با فولاد استیل، سینک بزرگ استیل، ریل آب چلو استیل، کانتر و پیشخوان غذاخوری‌های بزرگ و... را هم تدارک می‌دید.

یقینا شور و شوق دستیابی به این موفقیت‌های پی‌درپی سبب شد که من دائم در جریان کارها باشم و با آن همه ناتوانی جسمانی به 68 سالگی برسم! در غیر این صورت شاید خیلی زودتر تسلیم بیماری‌های گوناگون شده و چشم از این جهان فرو بسته بودم.

در سال 1354 شرکت تاسیساتی بوتان جهت تولید لوازم آشپزی تجاری که بتواند نیازمندی‌های هتل‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌های نظامی، مراکز بزرگ صنعتی، دانشگاه‌ها و به طور کلی مجموعه‌هایی را که نیاز به طبخ و تهیه غذای فراوان و گسترده داشتند رفع کند تاسیس شد و از واحدهای موفق شرکت بوتان هم به شمار می‌رفت.

در آغاز انقلاب متأثر از شرایط موجود جامعه و عدم نیاز به ایجاد مراکز مشابه جدید و در ادامه به دلیل بروز جنگ تحمیلی از ادامه فعالیت باز ماند و تولیدات خود را در سطح بسیار اندکی ادامه داد و نهایتا با وجود 75 متخصص و مهندس و کارگر تعطیل شد.

ادامه دارد...

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m4VrsdgI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه