چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل در بازه زمانی آبان ماه، یک خودروی چهارستاره دیگر را به همراه دارد تا نشان دهد خودروسازان بخش خصوصی، با وجود بازار کوچک تر به فکر رشد کیفیت هستند.

ماه گذشته، پس از 9 ماه ارزیابی خودروهای داخلی براساس ملاک های جدید کیفیت، ساندروی تازه نفس متعلق به شرکت پارس خودرو، توانست طلسم چهارستاره شدن را بشکند و صدرنشین کیفیت در عرصه خودروهای داخلی شود. حالا در گزارش آبان ماه ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل، نیو مزدا3، گروه بهمن نیز به جمع چهارستاره ها پیوسته است.

علاوه بر گروه بهمن، ایران خودرویی ها نیز توانسته اند با ارتقای کیفیت پژو 206، یک ستاره به کارنامه محصولات خود اضافه کرده و خودروی پرفروش خود را سه ستاره کنند. همچنین وانت تندر ایران خودرو نیز چهار ستاره شده تا در آبان ماه سه محصول به طور همزمان رشد کیفی قابل قبولی را تجربه کنند.

گزارش ماه گذشته ارزیابی کیفیت خودروهای تولید داخل، حاوی پیام خرسندکننده ای بود و آن اینکه بالاخره خودروسازان داخلی به فکر اجرای برنامه های جدی برای افزایش کیفیت افتاده اند. طبق گزارش ماه گذشته که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد، سه محصول به طور همزمان توانسته بودند یک ستاره بیشتر دریافت کنند.

حالا گزارش تازه این شرکت که روز گذشته منتشر شد، گواهی می دهد که حرکت خودروسازان برای افزایش کیفیت تداوم دارد. طبق این گزارش، دو محصول به طور همزمان توانسته اند یک ستاره بیشتر کسب کنند و هیچ خودروی سواری با کاهش کیفیت مواجه نبوده است.

بازه قیمتی بالای 100 میلیون تومان

در بازه قیمتی بالای 100 میلیون تومان، نیو مزدا3 بهمن موتور، توانسته یک ستاره کیفی بیشتر نسبت به ماه گذشته دریافت کند و با چهارستاره صدرنشین این جدول باشد. در این بازه قیمتی از گرند ویتارا ایران خودرو خراسان که ماه گذشته با سه ستاره در این جدول حضور داشت، خبری نیست.

بازه قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان

در این بازه قیمتی، کیا سراتو سایپا با حفظ ثبات در کیفیت به همراه تیگو 5 مدیران خودرو، با سه ستاره صدرنشین هستند. آسا بهمن که ماه گذشته به این جدول پیوسته بود همراه با جک S5 کرمان موتور، همان جایگاه ماه قبل خود را با دو ستاره حفظ کرده اند.

بازه قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان

در این بازه قیمتی همچنان از خودروی هایما S7 ایران خودروی خراسان که تنها سه ستاره این گروه بود، هیچ خبری نیست تا غیبتش دو ماهه شود. جک J5 کرمان موتور و برلیانس H330 و آرو بن رو همچنان سنگر دو ستاره خود را حفظ کرده اند. برلیانس H320 پارس خودرو نیز به جمع غایبان این گروه اضافه شده است. MVM550 مدیران خودرو و لیفان X60 کرمان موتور نیز همچنان یک ستاره دارند تا آسمان خودروهای چینی، کم نور باقی بماند.

بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان

در این بازه قیمتی خودروی ساندروی پارس خودرو تازه از راه رسیده، همچنان با چهارستاره پیشتاز کیفیت است. تندرهای ایران خودرو و پارس خودرو با سه ستاره همچنان کیفیت قبلی خود را حفظ کرده اند. رانای ایران خودرو نیز سه ستاره ماه پیش خود را حفظ کرده است.

همچنین محصول SD 206 ایران خودرو نیز با سه ستاره، کیفیت ماه پیش خود را حفظ کرده و پژو 206 این شرکت نیز با بهبود کیفیت به جمع سه ستاره ها پیوسته تا آسمان کیفیت ایران خودرویی ها پرنورتر شود. NEW MVM 315 مدیران خودرو و دنای ایران خودرو نیز همچنان دو ستاره دارند.

در این بازه قیمتی، پژو206  SD سه  ستاره شده و سایر محصولات ایران خودرو نظیر پژو 405، سمند تبریز، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس و همچنین تیبا2 سایپا با یک ستاره در انتهای این جدول جا خوش کرده اند.

بازه قیمتی پایین تر از 25 میلیون تومان

در این بازه قیمتی نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری صورت نگرفته و همه خودروهای گروه X سایپا و تیبا تنها یک ستاره دارند.

وانت های زیر 50 میلیون تومان

در حوزه وانت ها نیز وانت تندر ایران خودرو با کسب یک ستاره بیشتر به جمع چهارستاره ها پیوسته و با اختلاف از رقبایش پیشی گرفته است. وانت های سایپا 151x، وانت مزدا تک کابین، وانت آریسان، وانت مزدا دوکابین و وانت نیسان دوگانه سوز تنها دارایی شان همان یک ستاره ماه های گذشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vQhsN07c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه