شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم‌هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند. به گزارش جام‌جم، ماجرای رجز خوانی اشرار در تلگرام از یک ماه قبل و با انتشار فیلم چند نفر از اشرار مازندران آغاز شد. در این فیلم‌ها شش نفر از اشرار مازندران برای یکدیگر رجز خوانی می‌کردند و یکی از اشرار معروف به «شاه مازندران» نیز با قمه مردی را کتک می‌زد.

457357357357357345734734734735357835835

پس از انتشار این فیلم‌ها، پلیس مازندران در عملیات‌هایی اشرار را دستگیر و دادستان بابل هم اعلام کرد اتهام شاه مازندران، محاربه است. در حالی که ماجرای رجزخوانی اشرار مازندران پایان یافته بود، ماموران فتای استان گلستان هنگام رصد در فضای مجازی مشاهده کردند که چهار مرد جوان تصاویر و فیلم‌هایی ازخود تهیه کرده و در حال انتشار آن درتلگرام هستند. این افراد که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت نمایی و شرارت‌های خود را به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند.

در این مرحله با تشکیل پرونده قضایی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره امنیت عمومی شهرستان بندر گز و استان گلستان قرار گرفت و افراد شرور تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که روز‌های پایانی هفته گذشته در مخفیگاه‌هایشان در شهرستان بندر گز شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خانه این چهار شرور انواع سلاح سرد از جمله قمه، چاقو وتبر و نیز گوشی‌های سرقتی مختلف کشف شد . این چهار شرور با انتقال به اداره پلیس در بازجویی به تهیه فیلم و عکس‌های شرارت وقدرت نمایی‌هایشان و انتشار آن درتلگرام اعتراف کردند.

تحقیقات ازمتهمان نشان می‌داد آنها پس از آن که متوجه انتشار فیلم اراذل و اوباش مازندران در فضای مجازی شده‌اند، اقدام به تهیه فیلم و عکس از شرارت‌های خود وانتشار آن کرده‌اند. سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره گفت: بررسی‌ها نشان داد چهار متهم بازداشت شده از اوباش سابقه‌دار و سارقان زورگیر هستند که بارها دستگیر و زندانی شده و چندی پیش هم پس از آزادی دوباره جرایمشان را از سر گرفته بودند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DBoRtZ9z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه