جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت مترو تهران از آغاز به کار مترو فرودگاه مهرآباد با قطارهای بدون راننده خبر داد. به گزارش ایلنا؛ هابیل درویشی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران از خط مترو فرودگاه مهرآباد گفت: این خط از نظر طراحی، ساخت و بهره‌برداری ایستگاه‌ها و قطارها و نیز سرفاصله قطارهای آن متفاوت از همه خطوط و ناوگان موجود مترو تهران و حومه است.

وی افزود: سرفاصله حرکت قطارها دراین خط حدود دو دقیقه پیش‌بینی شده و طراحی واگن‌ها به‌گونه‌ای است که مسافران بتوانند چمدان و لوازم همراه خود را به راحتی حمل کنند.

وی با اعلام اینکه تعداد قطارهای خط مترو فرودگاه مهرآباد در دست ساخت است، تصریح کرد: ویژگی منحصر به فرد دیگر این خط این است که قطارها بتوانند حتی هوشمند و بدون راننده تردد کنند. درویشی یادآور شد: این پروژه بیش از هفت سال است که آغاز شده و تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بنابراین برای رسیدن به برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح پروژه نیازمند حمایت بیش از پیش مالی و پشتکار است که خوشبختانه با وجود همت جهادی ستودنی در شرکت مترو پیمانکار، این پروژه هم مانند بخش جنوبی خط سه مترو به درستی مدیریت و عملیاتی خواهد شد.

وی اظهارکرد: اولویت بخشی ما به استفاده از روش حفاری دستی بر روش حفاری مکانیزه نه تنها موجب تسریع در پیشرفت کار شده، بلکه توانسته بخش بزرگی از متخصصان کشور و جوانان را در صنعت مترو به‌عنوان یک صنعت پیشرو مشارکت بخشد، به معنای دیگر امروز صنعت مترو سرآمد حمایت از تولید داخل است و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dPhNeCqf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه