جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون شرکت راه‌آهن با اشاره به جزییات توسعه قطارهای حومه‌ای گفت: دوخطه شدن مسیر ریلی بافق- اصفهان در 24 ماه تحویل راه‌آهن می‌شود. به گزارش مهر، ‌‌سعید محمدزاده با اشاره به اینکه اولویت شرکت راه‌آهن استفاده از حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت موجود شبکه راه‌آهن انجام دهد، گفت: برای همین منظور پروژه‌های دوخطه در اولویت ساخت شرکت راه‌آهن قرار دارد تا با افزایش ظرفیت عمده حمل‌و‌نقل به سمت ریل سوق پیدا کند.
وی با بیان اینکه به دلیل سیاست کلان کشور در صرفه‌جویی سوخت اولویت دولت هم حمل‌و‌نقل ریلی است، بیان کرد: بر این اساس یک برنامه‌ریزی مبسوط صورت گرفته است تا در دو دوره چهار ساله حمل‌و‌نقل بار در راه‌آهن برای دو بار، دوبرابر و در مجموع چهاربرابر شود.

محمدزاده با بیان اینکه راهکارهای افزایش ظرفیت در شبکه ریلی شناسایی شده است، تصریح کرد: هر کدام از پروژه‌ها که اولویت بالاتری در رفع گلوگاه‌ها دارند، شروع شده است به‌طوری‌که یک منطقه پاپیونی در میانه کشور داریم که حمل‌و‌نقل بزرگی در این منطقه در دست انجام است.

وی با بیان اینکه یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای ریلی، بافق- اصفهان است، گفت: در حال حاضر فرآیند مناقصه دوخطه شدن این خط‌آهن انجام شده و 60 کیلومتر از عملیات اجرایی آن هم شروع شده است.

معاون شرکت راه‌آهن تصریح کرد: مابقی قطعات هم حداکثر تا پایان آبان‌ماه به پیمانکاران واگذار می‌شود و پیش‌بینی ما این است که در 24 ماه این خط‌آهن تحویل راه‌آهن شود. محمدزاده با بیان اینکه طول این مسیر 500 کیلومتر است، بیان کرد: همچنین تراک‌بندی این مسیر هم به مناقصه گذاشته شده است و به‌زودی پیمانکار آن هم انتخاب می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3ARToF1u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه