چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

دومین کنفرانس بین‌المللی انرژی برگزار می‌شود

8 سال پیش ( 1394/9/7 )
 

انجمن علمی انرژی ایران، دومین کنفرانس بین‌المللی فناوری و مدیریت انرژی را در روزهای 24 و 25 آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد کرد.
رئیس انجمن علمی انرژی ایران در گفت‌وگو با «فرصت امروز» از برگزاری این همایش با حضور وزیر نیرو، سیاست‌گذاران، سازمان‌ها، بخش‌های مختلف حوزه انرژی از جمله وزارت نیرو، وزارت نفت و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

دکتر محمد ساتکین اعلام کرد: سخنرانی‌هایی توسط چهره‌های مطرح علمی از کشورهای آلمان، اسپانیا و ترکیه در این کنفرانس انجام خواهد شد و پروفسور داریوش علایی سخنران ویژه‌ علمی کنفرانس در مراسم افتتاحیه از کشور آمریکا حضور خواهد داشت.

551124242213523634743743724247343

رئیس انجمن علمی انرژی ایران همچنین از استقبال دانشگاه‌های کشور در این کنفرانس خبر داد و افزود: دانشگاه‌های شریف، علم و صنعت، تهران و دانشگاه آزاد اسلامی حضور پررنگ و مناسبی در کنفرانس بین‌المللی انرژی دارند و تعداد زیادی مقالات علمی نیز از بخش‌های دانشجویی ارسال شده است که توسط سیستم داوری به دقت بررسی و انتخاب خواهند شد.

وی توافق انجمن با ژورنال‌های مطرح ISC مانند JREE، JOAPE برای چاپ مقالات داوری شده کنفرانس را باارزش دانست و افزود: از مقالات برگزیده تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد. محمد ساتکین همچنین گفت: در این مراسم چندین کارگاه‌ آموزشی با موضوعات مرتبط با مباحث انرژی نیز برای متقاضیانی که به‌موقع ثبت‌نام کنند برگزار می‌شود. علاوه بر موارد فوق به شرکت‌های متقاضی، غرفه نیز تعلق می‌گیرد که امید است این فرصت به ارتباطات بین بخش‌های علمی و اجرایی در حوزه انرژی کمک کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/W1420Dyi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه