بانك ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یكپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امكانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیكیشن خود را با نام «همیار بانك ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی كرد.
به گزارش روابط عمومی بانك ایران زمین، براساس اعلام معاونت فنآوری اطلاعات بانك اپلیكیشن «همیار بانك ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و كاملتر امكانات و خدمات بانك طراحی و تولید شده است و مشتریان بانك ایران زمین می توانند ایناپلیكشین را از ماركت كافه بازار دانلود كنند
از قالبیت های این اپلیكشن می توان به فهرست شعب بانك (به تفكیك استان) (شامل: آدرس و شماره تلفن)، فهرست سرپرستی های بانك (شامل: آدرس و شماره تلفن)، موقعیت مكانی شعب و ATM بر روی نقشه، آموزش های بانكداری الكترونیك (در حال تكمیل ...)، معرفی سامانه های پیامكی بانك، برقرای تماس فوری (تماس بدون شماره گیری با ستاد و سرپرستی ها)، ارتباط الكترونیكی با واحد های سازمان، تماس بدون شماره گیری با مركز ارتباط با مشتریان، برقراری تماس با تلفن بانك ایران زمین، باشگاه مشتریان بانك ایران زمین، عضویت در شبكه های اجتماعی بانك، دانلود همراه بانك ایران زمین(مستقیم)، اخبار بانك (بدون مراجعه به سایت)، اتصال به اینترنت بانك، اتصال به صفحه خدمات اینترنتی كارت، صفحه استعلام ضمانت نامه (بدون مراجعه به سایت)، صفحه محاسبه سود بانكی (بدون مراجعه به سایت)، درباره بانك اشاره كرد.