سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

در اقدام جدید Apple كاربران می‌توانند در قالب یك عكس روز مادر و فناوری آیفون را به طور همزمان جشن بگیرند.

Apple و آژانس تبلیغاتی TBWA/MAL با هدف تبلیغ آیفون یك فیلم آرام و احساسی با موضوع روز جهانی مادر را تولید و پخش كردند. پایه و اساس آن ساده است: «Moms, Shot on iPhone». این فیلم یك سری عكس و ویدئو كلیپ از لحظات رابطه میان مادر و فرزند را در بر می‌گیرد كه همگی با این گوشی Apple ضبط شده‌اند. زیر هر یك نام عكاس نوشته شده است.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، Apple  از بینندگان می‌خواهد تا با افزودن یك عكس از مادران خود به این تركیب، فیلم را شخصی كنند. سایت مورد نظر درخواست آپلود یك عكس (نه لزوما گرفته شده با یك گوشی آیفون) و همچنین اسم كوچك شما را مطرح می‌كند. در ادامه شما می‌توانید این فیلم سفارشی را با مادر و بقیه مردم جهان در فیس‌بوك به اشتراك بگذارید.

تركیب آواز و تصاویر تاثیری فراوان و احساسی را روی افراد می‌گذارد اما این یك نوع تقلب برای كسی به حساب می‌آید كه ارسال كارت تبریك یا گل برای شما را از یاد برده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XzW3r8Mg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه