جمعه, ۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 23 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست رسانه‌ای که صبح دوشنبه در وزارت ارشاد درباره سرنوشت اکران فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش برگزار شد، گفت: مواضع وزارت ارشاد درباره اکران فیلم «رستاخیز» بیان شده است. فیلم «رستاخیز» از جمله فیلم‌های ارزشمند و فاخر سینمای ایران است که پس از نخستین نمایش در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر، مواضع مخالف و موافق بسیاری درباره اکرانش وجود داشت. احترام به نظر مراجع و مخالفت‌هایی که مبنی بر نشان دادن تصاویر و شخصیت‌هایی که در فیلم حضور داشتند، مطرح بود وزارت ارشاد را بر آن داشت تا تصمیم به تعلیق اکران فیلم بگیرد ولی امیدواریم با اصلاح تصویری که در فیلم ایجاد شبهه کرده، مشکل فیلم «رستاخیز» حل شود. مشکل به وجود آمده در فیلم «رستاخیز» به همت کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و قرار دادن افکت نوری در صورت بازیگری که نقش قمربنی‌هاشم را بازی می‌کند، حل می‌شود اما موضع صریح وزارت ارشاد این است.

457658597

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به همه صاحبان آثار در سینمای ایران توصیه کردیم که در تولید فیلم‌های خود از کارشناسان مذهبی مشورت بگیرند و در روایت‌های مستند خود از تاریخ و دین، نظرات مراجع دینی را لحاظ کنند تا در اکران عمومی دچار مشکل نشوند. من امیدوارم مشکلاتی که برای این فیلم وجود دارد، هر‌چه زودتر حل شود. البته انتظار داریم احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی‌زاده تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در برطرف کردن شبهات، همکاری لازم را داشته باشند تا فیلم به محاق توقیف نرود.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارگردان «رستاخیز» راضی به قرار دادن افکت روی چهره مورد بحث در فیلم «رستاخیز» نیست، گفت: متاسفانه در جریان هستم که احمدرضا درویش تا این لحظه حاضر نشده برای رفع شبهه در فیلم «رستاخیز» کاری انجام دهد ولی امیدوارم همکاری لازم را داشته باشد و این اشکال هر چه زودتر برطرف شود.

نوش‌آبادی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اکران فیلم «محمد(ص)» گفت: فیلم «محمد(ص)» ساخته مجید مجیدی قرار بود پیش از شهریورماه اکران شود اما به دلیل اینکه نیازمند تجهیز سالن‌های بسیاری در سطح کشور برای اکران شدن این فیلم بودیم، ناگزیر شدیم تا اکران را به تعویق بیندازیم. در حال حاضر ۱۰۰ سالن مجهز شده‌اند تا فیلم «محمد(ص)» در نیمه دوم شهریورماه به نمایش گذاشته شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EaSDzWC9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه