یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس با تایید پرداخت نشدن مالیات هفت هزار میلیارد تومانی از سوی صاحبان معدن چادر ملو گفت: وزارت صنعت و وزارت اقتصاد باید به این موضوع ورود کنند. به گزارش ماین نیوز؛ محمدعلی پورمختار در تشریح پرونده معدن چادرملو گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، در این معدن یک اختلاف عدد و رقم تحت عنوان مالیات رخ داده که براساس آن به نظر می‌رسد که مسئولان این معدن مالیات مربوطه را پرداخت نکردند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درآمد هفت هزار میلیارد تومانی دولت از محل مالیات در معدن چادرملو محقق نشده است، افزود: در این رابطه از وزیر اقتصاد سوال شده که امیدواریم وزیر این موضوع را پیگیری و پاسخ دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تایید یا رد موضوع رانت در پرونده معدن چادر ملو گفت: کمیسیون اصل 90 تاکنون به این موضوع ورود نکرده، اما در رابطه با معادن سنگ آهن فروش و نحوه تحقق درآمدهای دولت و علت خام فروشی محصولات، این کمیسیون پیگیری‌های لازم را انجام داده است و حتما وزارت صنعت، معدن و تجارت هم به آن بپردازد.

رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس در پاسخ به سوالی درباره موضوعات مطرح شده مبنی بر عدم ورود این کمیسیون به فعالیت معادن بخش خصوصی گفت: این کمیسیون قطعا به تمام فعالیت‌های معادن چه خصوصی و چه دولتی ورود می‌کند، زیرا این معادن جزو انفال بوده و تنها صاحبان این معادن حق بهره‌برداری دارند، بنابراین حق مالکیت برای دولت است. از طرف دیگر قطعا اگر تخلفات صورت گرفته در معادن محرز شود معادن متخلف جریمه و حتی سلب امتیاز می‌شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oT2N0PZ7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه