دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ایرانسل سالانه دو هزار میلیارد و 200 میلیون تومان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم روانه جیب دولت می‌کند. به گزارش «فرصت امروز» علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل در مراسم هشتمین سالگرد بهره‌برداری از دومین اپراتور تلفن همراه گفت: در مدت هشت سالی که از راه‌اندازی این اپراتور می‌گذرد تاکنون 17 هزار و 300 میلیارد تومان به دولت پرداخت شده که 11 هزار میلیارد تومان آن به‌صورت مستقیم به حساب دولت واریز شده است.

وی افزود: اپراتور دوم توانسته تاکنون 28 هزار و 229 کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش خود قرار دهد و در این مدت پوشش جمعیتی این اپراتور به 84 درصد رسیده است.

مدیرعامل ایرانسل میزان قطعی‌های تماس این اپراتور را 77/0 در صد اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان قطعی‌ها با 1.2 درصد در شهر تهران و کمترین آن با 29/0 درصد در شهر بابل اتفاق افتاده است. وی افزود: هم‌اکنون 54شهر تحت پوشش 3Gقرار دارد و تا شش ماه آینده تلاش داریم تعداد شهرهای تحت پوشش را به سه برابر افزایش دهیم و هم‌اکنون 60 درصد از مشترکانی که در محدوده 3G اپراتور دوم قرار دارند از این خدمات استفاده می‌کنند.

دزفولی سرعت دسترسی به اینترنت را در شبکه 3G بیش از 10 برابر نسل قبلی اعلام کرد و مصرف کل دیتا در شبکه 3G را در شهریورماه 2.200 ترابایت در ثانیه برشمرد. دزفولی میزان سرعت دانلود در اینترنت نسل سوم موبایل را 42مگابیت‌برثانیه و میزان سرعت دانلود در اینترنت نسل چهارم موبایل را 154 مگابیت بر ثانیه عنوان کرد.

وی افزود: تقریبا می‌توان گفت که در هر سال میزان ترافیک دیتای ایرانسل دو برابر شده است. دزفولی اظهار کرد: با اینکه امسال پروژه خدمات نسل سه و چهار را در دست داشتیم، اما با این حال از کیفیت دیگر خدمات غافل نشدیم و آنها با همان کیفیت در خدمت مشترکان قرار گرفته است.

مدیر عامل اپراتور دوم در مورد امکان برقراری تماس تصویری در نسل سوم ارتباطی گفت: برای راه‌اندازی این سرویس تابع قانون و اجازه کمیسیون مربوطه هستیم که در حال حاضر خبری برای فعال کردن تماس‌های تصویری از سوی مسئولان اعلام نشده است.

وی درباره میزان کم شدن شارژ مشترکان این اپراتور که از سوی بعضی از آنها اعلام می‌شود نیز گفت: تعرفه همه خدمات ایرانسل طبق تعریفی که شده حساب می‌شود و تاکنون هیچ کسری به‌صورت خودبه خود از حساب مشترک نداشته‌ایم.

دزفولی افزود: آن دسته از مشترکانی که گمان می‌کنند از میزان شارژ آنها بیش از میزان مصرف کم می‌شود احتمالا به علت فعال‌بودن اینترنت تلفن همراه آنهاست.

وی از فروش سیم‌کارت‌های رند ایرانسل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به‌زودی نحوه ارائه سیم کارت‌های رند را اعلام خواهیم کرد و سیم‌کارت‌های رندی که پیش از این واگذار شده نیز به اعتبار خود باقی خواهد ماند.

دزفولی با تاکید براینکه نسبت به قطع سیم‌کارت‌های غیرقانونی که به نام زده شده است اقدام می‌کنیم، تصریح کرد: سیم‌کارت‌های ایرانسل که حدود 9 ماه تا یک سال در شبکه ایرانسل فعال نباشد جمع‌آوری می‌شود که در هر دوره دوتا سه میلیون سیم‌کارت بلااستفاده در این شبکه جمع‌آوری شده است.

مدیر عامل ایرانسل از ورود ایرانسل به بورس تا دو ماه دیگر خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ایرانسل ظرف شش ماه باید شرایط و نحوه واگذاری سهام را در بورس مشخص کند که براساس این مصوبه، دو ماه دیگر زمان خواهد داشت؛ براین اساس طرحی در هیات‌مدیره در حال بررسی است که به‌عنوان پاسخ مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات به رگولاتوری ارائه خواهد شد. شکی نیست که تصمیم برای رفتن به بورس و واگذاری سهام شرکت، حق شرکا است.

دزفولی در مورد شکایت اپراتور ترکیه‌ای ترکسل علیه پروژه اپراتور دوم تلفن همراه گفت: ترکسل تاکنون شکایتی علیه ایرانسل نداشته و از سال 87 شکایت خود را علیه دولت ایران در دادگاه بین‌المللی مطرح کرده بود که طرح این دعوی نیز بی‌نتیجه ماند؛ این اپراتور در مقطعی نیز شکایتی علیه شرکت MTN افریقای جنوبی به‌عنوان شریک ایرانسل داشت که هیچ‌یک از این شکایات به نتیجه نرسید.

دزفولی در باره ارائه رومینگ ملی نیز گفت: یکی از پیش نیازهای صدور پروانه 3G اجرای طرح رومینگ ملی در کشور بود که براساس آن قرار بود به‌صورت موقت اپراتور رایتل از کل شبکه ایرانسل برای رومینگ استفاده کند. وی افزود: در ابتدای راه‌اندازی پروژه رومینگ ملی، مسئولان اپراتور سوم حاضر نبودند شبکه خود را در اختیار مشترکان دیگر اپراتور‌ها قرار دهند که این مسئله با مذاکراتی که صورت گرفت برطرف شد و هم‌اکنون رومینگ ملی برای همه مشترکان تلفن همراه کشور فعال شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZBANM7Xe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه