جمعه, ۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 23 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

اصغر زارعان، معاون و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته‌ای سازمان انرژی اتمی در مراسم تودیع و معارفه رییس نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: تفاهم هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موجب افزایش سطح عزت و اقتدار ملی شد. به گزارش ایسنا، اصغر زارعان با بیان اینکه با تفاهم هسته‌ای توطئه بیگانگان در موضوع ایران هراسی با تمرکز بر ایمن نبودن نیروگاه اتمی بوشهر در منطقه خلیج فارس، شکست خورد، تصریح کرد: نیروگاه اتمی بوشهر یکی از ایمن و امن‌ترین نیروگاه‌های هسته‌ای جهان است.

زارعان با اشاره به قطعنامه 2231 شورای امنیت، تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل با این قطعنامه حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت شناخت و برای نخستین بار غنی‌سازی یک کشور در حال توسعه مورد پذیرش قرار گرفت و ایران از بند 7 منشور سازمان ملل خارج و باعث برانگیخته شدن خشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن رژیم صهیونیستی شد که نشانه اقتدار ما در دنیاست. وی افزود: با این تفاهم ایران‌هراسی رنگ باخت و ما در اجرای برجام پایبند خواهیم بود. انتظار می‌رود طرف مقابل نیز به تعهدات خود پایبند باشد. زارعان در ادامه با بیان دلایل ایجاد سایت فردو تصریح کرد: فردو ضامن و پشتیبان سایت نطنز بوده و همچنان خواهد بود.

وی افزود: در برنامه‌های جدید سایت فردو از ۱۰۰۰ ماشین سانتریفوژ در این محل بهره‌برداری خواهد شد. از مجموع ۱۰۰۰ ماشین دو زنجیره آن به تولید ایزوتوپ‌های پایدار اختصاص خواهد داشت و مابقی نیز حفظ زیرساخت‌های فردو را برقرار و تأمین می‌کنند. معاون و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته‌ای سازمان انرژی اتمی پیرامون آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح‌آمیز صنعت هسته‌ای از اکتشافات، استخراج، غنی‌سازی و سایر برنامه‌های هسته‌ای سازمان انرژی اتمی سخن گفت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dmq17r83
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه