جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون اول رییس‌جمهوری گفت: در بودجه سال 94 منابعی دیده شده که در زمینه اشتغال در سال آینده گام‌های بهتری برداریم و تا آخر سال جاری، کشور از نظر اقتصادی متحول شده و خروج کشور از رکود قطعی می‌شود. به گزارش ایرنا  اسحاق جهانگیری، در آیین افتتاح کارخانه تولید کنستانتره سنگ‌آهن شهرستان اسدآباد افزود: آنچه که مهم است و کشور و مردم به آن نیاز دارند یک حرکت جدی اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی زندگی مردم و حل مسائل بیکاری است که باید دولت و ملت دست به دست هم داده و گره‌های بزرگ را بگشایند.  وی اظهار کرد: دولت از فعالان بخش خصوصی انتظار دارد پای کار آمده و در زمینه‌های اقتصادی دولت را یاری کنند. 

معاون اول رییس‌جمهوری افزود: در مقطعی نیاز است این مجموعه‌ها برای سرمایه‌گذاری جدی و افزایش تولید و رفع نگرانی‌های مردم و مشکلات اقتصادی کشور به کمک دولت بیایند. جهانگیری گفت: بخش معدن یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند محور سرمایه‌گذاری باشد، زیرا در ایران پتانسیل معدن زیادی در بخش‌های فلزی و غیر‌فلزی وجود دارد. 

معاون اول رییس‌جمهوری تاکید کرد: معادن زیادی در سراسر کشور و همچنین در غرب و شرق کشور وجود دارد و در دوره‌های گذشته این بحث مطرح بود که آیا در استان‌های همدان، کردستان و کرمانشاه معادن سنگ‌آهن وجود دارد که بتوان با توجه به نزدیکی به کشورهای همسایه تولید و صادر کرد. 

معاون اول رییس‌جمهوری گفت: مواد معدنی در کشور وجود دارد و نباید مواد معدنی خام وارد کنیم و باید مواد در داخل کشور تولید شود تا مردم از ثمرات آن برخوردار شوند. معاون اول رییس‌جمهوری در ادامه سامان دادن به صندوق‌های بازنشستگی را یکی از محورهای جدیدی که در برنامه ششم به آن پرداخته می‌شود، عنوان کرد. 

جهانگیری گفت: نحوه تامین حقوق بازنشستگان دشوار است و کسی که حقوق‌بگیر دولت است بعد از یک دوره از دولت بازنشسته می‌شود و از یک ردیف بودجه دولت به ردیف دیگر منتقل می‌شود. 

وی تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی برای جداشدن کارمندان بعد از بازنشستگی از دولت راه‌اندازی شده، ولی متاسفانه بار عظیمی بر دوش دولت گذاشته‌اند و باید صندوق‌ها از منابع خودشان استفاده کنند. وی با بیان اینکه سامان دادن برنامه‌های صندوق بازنشستگی، محور اصلی برنامه ششم است، گفت: با این اقدام این صندوق‌ها با منابعی که در اختیار دارند سرمایه‌ها و بازدهی بیشتر و بهتری به‌دست می‌آورند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Tp4IXYuo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه