یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
بانکنامه

حمایت بانک قوامین از تیم ملی فوتبال ایران

8 سال پیش ( 1395/2/26 )
 

بانک قوامین در راستای ارزشگذاری به ورزش ملی کشور و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان، زمین چمن مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین را در اختیار تیم ملی فوتبال کشورمان قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، در نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با نتاج مدیرعامل بانک قوامین موافقت شد مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین به منظور انجام تمرینات تیم ملی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

در این نشست طرفین توافق کردند زمین چمن مجموعه ی پاس قوامین و هم چنین سایر اماکن ورزشی به منظور انجام تمرینات در اختیار تیم ملی فوتبال قرار گیرد.

در این نشست، نتاج با اشاره به این که حمایت از ورزش ملی کشور یک وظیفه ی ملی است یادآور شد: بانک قوامین در راستای رسالت خود در حمایت از تیم های ورزشی کشور و نیز ارج نهادن به ورزش قهرمانی تمامی امکانات خود را در اختیار ورزشکاران بالاخص قهرمانان تیم ملی فوتبال قرار می دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز ضمن قدردانی از حمایت های فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت بانک قوامین تصریح کرد: برای موفقیت تیم ملی فوتبال بایستی همه ارکان هماهنگ با هم گام بردارند.

وی افزود: با حمایت نهادهای ارزشمندی هم چون بانک قوامین قطعاً موفقیت های تیم ملی فوتبال نتیجه بخش و افتخار آفرین برای ایران اسلامی و مردم مسلمان کشورمان خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BFjxK2eu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه