دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان خبرداد:

حل مشکل زیست محیطی ذوب‌آهن تا فروردین ماه آینده

9 سال پیش ( 1393/7/30 )
 

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: با بهترین شرکت موجود در دنیا برای اصلاح این کنورتور قرارداد بسته‌ایم و در فروردین ماه سال آینده عملیات نصب آن انجام خواهد شد و مشکل زیست محیطی ذوب‌آهن از بین خواهد رفت.

اردشیر سعد محمدی افزود: در حال حاضر روی کنورتور هزینه شده است و با اجرای این طرح ذوب‌آهن دیگر جزء صنایع آلاینده نخواهد بود. همچنین آلایندگی منطقه را به سطح استانداردهای آلایندگی کارخانه رسانده‌ایم و آلایندگی پروژه آهک از طریق اجرای سیستم BOT به‌شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به طرح گوگردزدایی در ذوب‌آهن، افزود: امیدواریم تا سه ماهه اول سال 94 این طرح به اتمام برسد و محصولات تولیدی ذوب‌آهن به سطح استانداردهای بین‌المللی دست یابد.

سعد محمدی، با بیان اینکه برای کاهش و مصرف بهینه آب در شرکت ذوب‌آهن چهار پروژه تعریف شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها میزان مصرف آب در شش‌ماهه آینده به ازای هر تن تولید فولاد به‌صورت مناسبی کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن با بیان اینکه در طرح‌های زیست‌محیطی و توسعه تعریف شده ذوب‌آهن حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: براساس برنامه میان مدت و بلندمدت شرکت، باید ظرفیت تولید ذوب‌آهن را دو میلیون تن افزایش دهیم. وی با بیان اینکه ذوب‌آهن جزء 10 شرکت ممتاز صادرکننده کشور قرار گرفته است، گفت: کسب این رتبه در صادرات مسئولیت ما را بیشتر کرده است و باید با ارتقای کیفیت محصولات و کسب استانداردهای بین‌المللی بازارهای جدیدی را برای شرکت ایجاد کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UrqCIj0S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه