چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر عامل بیمه البرز یكی از مهم ترین مزایای برجام را حضور موثر شركت های بیمه خارجی در كشور و انجام مذاكرات مفید با بیمه مركزی و شركت های بیمه داخلی خواند.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل شركت بیمه البرز یكی از مهم ترین مزایای برجام را حضور موثر شركت های بیمه خارجی در كشور و انجام مذاكرات مفید با بیمه مركزی و شركت های بیمه داخلی خواند.

سید رسول تاجدار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری نقدینه، حضور شركت های بیمه خارجی را به نفع اقتصاد كلان كشور دانست و یادآور شد: در یك سال گذشته شركت های بزرگ خارجی با هدف ارزیابی عملكرد و شرایط شركت های بیمه داخلی جهت سرمایه گذاری در بازار ایران، فعالیت های خوبی را داشته اند.

وی با بیان این نكته كه این شركت ها با هدف خرید سهام شركت های بیمه ایرانی از جمله بیمه البرز، مذاكرات متعددی داشته اند كه این مذاكرات همچنان ادامه دارد ضمن این كه شركت های خارجی به صورت همزمان در حال جمع آوری اطلاعات از شركت های داخلی و جمع بندی این اطلاعات برای سرمایه گذاری در آنها هستند.

مدیرعامل بیمه البرز با تاكید بر این نكته كه شركت های بزرگ بیمه خارجی تمایل دارند كه به یكی از اشكال متداول شامل خرید سهام شركت های بیمه داخلی یا تاسیس دفتر نمایندگی، حضور خود را در ایران تثبیت كنند، تصریح كرد: گرچه این شركت ها هنوز به جمع بندی كاملی نرسیده اند اما همین فعالیت ها و جنب و جوش آنها نشان دهنده نگاه مثبت آنها به بازار بیمه ایران است و در همین راستا بیمه البرز نیز كه از شركت های موثر و خوشنام صنعت بیمه و بازار سرمایه كشور محسوب می شود، مورد توجه شركت های بزرگ خارجی جهت سرمایه گذاری قرار گرفته است.

وی با بیان این نكته كه طبق قانون، شركت های خارجی می توانند تا ۴۹ درصد سهام شركت های بیمه ایرانی را خریداری كنند، افزود: خوشبختانه دولت هم در قانون رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، تسهیلات و شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری شركت های خارجی و خرید سهام شركت های داخلی از سوی آنها فراهم كرده است.

تاجدار با اظهار امیدواری نسبت به این نكته كه ماه های باقیمانده امسال و به ویژه سال ۹۶ سال خوبی برای اقتصاد كشور و به ویژه صنعت بیمه خواهد بود، یادآور شد: هم اكنون فضای اقتصادی و به ویژه بیمه ای كشور برای خارجی ها بسیار مثبت است و همان گونه كه صنعت بیمه ایران نیازمند سرمایه های خارجی است به دانش شركت های بیمه خارجی هم برای ارتقای سطح خدمات خود نیاز دارد.

به گفته مدیرعامل بیمه البرز، ورود شركت های خارجی با مشاركت موثر و مفید بیمه مركزی و شركت های بیمه داخلی، باعث افزایش كیفیت و تنوع خدمات بیمه ای با مناسبت ترین قیمت خواهد شد.

وی افزود: از مهم ترین آثار حضور شركت های بیمه خارجی، ارائه محصولات متنوع تر با قیمت های پایین تر خواهد بود كه البته حضور آنها در ابتدای كار سختی هایی را برای شركت های بیمه داخلی از لحاظ رقابت، ایجاد خواهد كرد ولی با سیاست های بیمه مركزی برای ورود این شركت ها به كشور و اصلاحات، تعدیلات و نظارت هایی از سوی این نهاد ناظر صورت گرفته است، در بلندمدت امكان رقابت عادلانه با شركت های بیمه خارجی به وجود خواهد آمد و بدین ترتیب، حضور آنها در بلندمدت به نفع كل اقتصاد كشور خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nmfKEqsl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه