جمعه, ۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 23 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
دومین استیضاح و یازدهمین کارت زرد

جنتی کارت زرد دوم را گرفت و فانی استیضاح می‌شود

9 سال پیش ( 1394/3/20 )
 

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح دوشنبه برای پاسخگویی به سوالات هفت نماینده به مجلس رفته بود، کارت زرد دوم را دریافت کرد. در این جلسه برای پاسخ به سوال حسین طلا، مسعود میرکاظمی، سلیمانی، آقاتهرانی، بذرپاش، نوباوه و سیدعلی طاهری در مورد محدودیت مطبوعات در انتشار اخبار مربوط به کرسنت در جلسه علنی مجلس حضور پیدا کرد و توضیحاتی ارائه کرد که پس از اظهارات میرکاظمی به‌عنوان نماینده سوال‌کننده با توجه به اینکه وی اعلام کرد از پاسخ‌های وزیر قانع نشده است این موضوع به رأی گذاشته شد که مجلس عدم رضایت خود از پاسخ‌های وزیر را اعلام کرد که بر این اساس مجلس دومین کارت زرد را به علی جنتی داد.

به گزارش فارس، مجلس پیش از این به علی‌‌اصغر فانی، وزیر آموزش‌وپرورش (دو کارت زرد)، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا، وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد)، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجات (دو کارت زرد)، محمود واعظی، وزیر ارتباطات (یک کارت زرد) داده‌ بودند.

از سوی دیگر و همزمان با کارت زرد به جنتی، طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش در نشست علنی صبح دوشنبه پارلمان اعلام وصول شد. طرح استیضاح مذکور دارای 64 امضاست که طبق قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، هفته آینده در دستورکار پارلمان قرار دارد. پیش از این وکلای ملت رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را استیضاح کردند و رأی اعتمادشان را از وی برداشتند، فانی دومین وزیر استیضاحی در دولت یازدهم است که هفته آینده برای پاسخ به سوالات جدی نمایندگان مجلس در خانه ملت حضور می‌یابد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pOwB1Myn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه