حوزه گردشگری همیشه شامل بازدید از اماكن دیدنی میشود، اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بازدید از یك منطقه خاص همه حواس ششگانه شما را درگیر خود كند؟ این فرضیه پشتوانه یك ویدئوی تبلیغاتی محوری كمپین جدید آژانس تبلیغاتی lg2 برای اداره گردشگری كبك به نام «عشق كور» را تشكیل میدهد.
این آگهی تبلیغاتی طولانی كه چند هفته پیش پخش آن شروع شد، زندگی یك آمریكایی به نام «دنی كین» را به تصویر میكشد. او كه از زمان تولد نابینا بوده است، حالا برای نخستین بار با هلی كوپتر و قایق كایاك زیباییهای كبك از جمله آبشار «Motmorency» را كشف میكند.
به گزارشام بیای نیوز، نسخههای انگلیسی و فرانسوی این آگهی تبلیغاتی تاكنون 13 میلیون نفر بازدید كننده داشتهاند. تصاویر سه و نیم دقیقهای آگهی فوق تركیبی عالی از صحنههای اكشن و لحظههای احساسیتر را تشكیل میدهند. كمپینهای دیگر پر از تصاویر زیبا شاید این همه داستانسرایی یا خلاقیت را در خود جای نداده باشند.