جمعه, ۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Fri, 23 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

تکذیب یک خبر جنجالی

9 سال پیش ( 1394/5/14 )
 

به گزارش اسپوتنیک، روز سه‌شنبه خبری درباره اظهارات ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه درباره رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای‌اش در برخی از سایت‌ها از جمله سایت خبری T24 منتشر شد که منبع خبری خود را مسکو‌تایمز اعلام کرده بودند. در این اظهارات آمده بود که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه در اقدامی خارج از عرف و پروتکل‌های دیپلماتیک شخصا «امید یاردیم»، سفیر ترکیه در این کشور را فراخوانده و به‌طور رسمی هشدار داده بود که اگر رجب طیب اردوغان دست از حمایت خود از داعش در سوریه برندارد، فدراسیون روسیه به سرعت روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطع خواهد کرد.

46578659

به نوشته وترنز تودی، پوتین در این دیدار با سفیر ترکیه، اردوغان را یک دیکتاتور خطاب کرده بود و در دیدار دو‌‌ساعته‌شان گفته بود: من می‌توانم سوریه را به نبرد «استالینگراد بزرگ» برای اردوغان و همپیمانان وی که شرورتر از آدولف هیتلر هستند تبدیل کنم. پوتین در ادامه اردوغان را به دورویی متهم کرده چرا که رییس‌جمهور ترکیه کودتای نظامی در مصر را محکوم می‌کند اما تمامی اقدامات تروریستی را که برای سرنگون کردن حکومت سوریه انجام می‌شوند مورد حمایت قرار می‌دهد.

اما روز چهارشنبه سایت خبری T24 با عذرخواهی از رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که این خبر پیش از ویرایش سردبیری منتشر شده و اصل خبر از روی سایت برداشته شده است. سایت‌های خبری مانند T24 با صدور بیانیه‌ای و برداشتن اصل خبر اعلام کردند که این خبر ادعایی بیش نیست و از مخاطبان خود عذرخواهی کردند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Qh1M53om
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه