پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از کلان‌شهرهای دنیاست که حجم زیادی از سرمایه گذاری‌ها در آن در بخش توسعه شهری استفاده می‌شود. پس از ارائه سرنخ‌های فراوانی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرها و مناطق مختلف ایران را از نظر می‌گذراند، امروز نوبت به سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند در بخش شهری تهران رسیده است.

شهرام گیل‌‌آبادی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی خبری گفته است: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که از تجربه‌های موفق بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری استفاده کرده و زمینه همکاری‌های مشترک و سرمایه‌گذاری‌های کلان خارجی را در پایتخت فراهم کند.

466247624724742372472472347423

وی با اشاره به زمینه‌های سرمایه‌گذاری‌ای که در تهران به عنوان فرصت‌های پیشرو برای تعاملات اقتصادی تأثیرگذار در بعد بین‌المللی وجود دارد، ادامه داد: بدون شک زمینه‌هایی مانند هتل‌سازی، ساخت مراکز تفریحی مانند شهربازی، مدیریت پسماند، توسعه خطوط مترو، ‌توسعه تکنولوژی‌های مدرن و تأثیرگذار در حوزه محیط زیست و. . . وجود دارد که امکان سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی را در این کلانشهر فراهم خواهد کرد.

ما هم در این کلاف با توجه به این اعلام آمادگی شهرداری تهران برای اجرای پروژه‌های مشارکتی در حوزه توسعه شهری پیشنهاد می‌دهیم سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی علاقه‌مند که ایده‌های نو و موفقی در این حوزه دارند دست به کار شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KIcxi5E8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه